Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JANKU Roman

Založen: 22. 04. 2006 Příspěvky: 385 Bydliště: Lačnov
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
STEJSKAL Petr

Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Jak jsem psal uz nekde nahore, na stredni poskozeni jsem dojizdel v pohode naplno i s tou uplne prvni fyzikou. Ted s tou uplne posledni jsem jel naplno ke druhymu splitu, dal az do cile tak na 2/3 vykonu. Mam taky novou verzi pluginu. |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: út listopad 13, 2007 11:11 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Zkuste se, prosím, vyjadřovat co nejpřesněji. S tou fyzikou se Subaru převodovkou to někomu kleklo?
Kent tady kdyžtak na původní pluginové ověřuje poškození těsnění, pokud někdo chce, může to zkusit:
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?act=tourmntsview&torid=55739a6a6279c850c8aabf9bf2428c4f |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út listopad 13, 2007 11:16 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
STEJSKAL Petr

Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Ano, ted s tou posledni fyzikou s prevodovkou ze Suba jsem dojel naplno k druhymu splitu na Noikeru, pak na 2/3 vykonu az do cile. Na stredni poskozeni se da dojet naplno do cile i s tou uplne prvni fyzikou. |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: út listopad 13, 2007 11:22 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JANKU Roman

Založen: 22. 04. 2006 Příspěvky: 385 Bydliště: Lačnov
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Od Wallyho jsem se dozvěděl, že fixgasketbug se odpojuje při překročení určité teploty motoru. V tomto případě by tedy mělo být jedno, kdo ho má a kdo ne.
Wally také říká, že brždění levou by nemělo zvyšovat teplotu motoru v RBR. Zkuste na teplotu během jízdy mrknout. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út listopad 13, 2007 11:32 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DAVID Marek
Založen: 10. 03. 2006 Příspěvky: 86 Bydliště: Pustějov
|
Předmět: |
|
|
Odjel jsem ten test, teda jen dvě RZ, pak to spadlo. Ale... na prvním Noikeru, ber crashu, dojel jsem ho celý, teplota pořád stejná a v servisu mi to ukázalo 4% poškození těsnění. Na Joux Plane to samé, bez crashu, odjel celou a 3% poškozené. |
|
_________________
www.montekrally.estranky.cz |
Zaslal: út listopad 13, 2007 11:58 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KRYSTYN Miroslav

Založen: 02. 06. 2006 Příspěvky: 701 Bydliště: Zlín
|
Předmět: |
|
|
Jel jsem ten test taky, se Subaru 06, a úplně stejně po každé rz vždy 4% těsnění. Nikdy jsem neboural. |
|
_________________ www.kcm-rbr.cz |
Zaslal: út listopad 13, 2007 12:40 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Mě ten test stále padá na trati RZ, netuším proč. Prostě auto zmizí, zůstane jen stín a vzápětí to spadne. Už třikrát. Jedu s Xsarou 05... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út listopad 13, 2007 13:12 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
STEJSKAL Petr

Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Jel jsem Kentuv test, Na Noikerech po druhem splitu vzdy ztrata vykonu, ale mnohem mensi nez v predchozich testech. Teplota byla porad kolem 78 - 79 st. Poskozeni tesneni bylo vzdy 4 pct. Na Planich jsem boural, tak jsem ten pripadny pokles vykonu nepostrehnul.
p.s. jedu s C4 |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: út listopad 13, 2007 13:27 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JANKU Roman

Založen: 22. 04. 2006 Příspěvky: 385 Bydliště: Lačnov
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Mám tady jeden tip - zkuste vzít tu neproblémovější fyziku C4 (ohledně motoru) a smažte v common.lsp řádek RPM Limit 7500
Zjistil jsem, že RPM Limit v žádných default turbo autech není.
Nemohl by být toto problém ?? |
|
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 17:58 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
A pokud toto nemá žádný význam (opravdu nevím), tak ještě bych zkusil opravdu původní převodovku Imprezy 03 včetně Gearlist 09 a 10 (poslední pokus má vše stejné, jen tyto jiné) |
|
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 18:03 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Díky, zkusíme. Nicméně pořád je to dost nesystémová chyba, když se objevuje pouze někomu. Ale určitě zkusíme i toto. |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: út listopad 13, 2007 18:13 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
HAZE Jiri

Založen: 18. 08. 2006 Příspěvky: 1610 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: |
|
|
Tak jsem testoval na Noikeru a zde jsou výsledky: osy samostatné, ochrana těsnění,real poškození,rychlá rally,brzdění levou Fík 06 O.K, to samé s C4,origoš fyzika i převodovka - jako ostatním po 2. splitu razantní snížení výkonu  |
|
_________________ Jirka "Zajíc" HÁZE
CARLSBAD Rally Team , driver |
Zaslal: út listopad 13, 2007 18:47 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|