Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus? |
Nemohu se dockat |
|
52% |
[ 216 ] |
Jsem pro |
|
36% |
[ 148 ] |
Je mi to jedno |
|
3% |
[ 16 ] |
Jsem proti |
|
7% |
[ 29 ] |
|
Celkem hlasů : 409 |
|
Autor |
Zpráva |
FADLER Jan
Založen: 04. 04. 2010 Příspěvky: 62 Bydliště: Zlínsko
|
Předmět: |
|
|
Pánové už jsem několikrát viděl, že se to takto houpalo.. Např Honzovi Šlehoferovi na Barumce na Majáku 2011 v jistém vracáku. A nebyl v tom moc rozdíl s tím Klimeckého videem z RBR x). Je to klidně možné, takové houpání... Trošku mě udivuje, že jsem to asi viděl jen já xD. |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 10:43 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Zrovna včera se mi stalo, že jsem dokonce v jednom vracáku ve smyku zakopl a převrátil se. Je to téměř jistě hranatou tratí, já tam tu hranu přímo viděl, o kterou to udělalo. S tím holt nepůjde nic dělat. |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 11:06 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
FADLER Honza: který vracák z Majáku máš na mysli? Ptám se jen čistě ze zvědavosti
Brada Martin: zkus podhustit ty gumy jak jsem psal, mně se to osvědčilo, sice to pořád není úplně vyřešené, ale pomůže to. Přecijen s tím defaultem na 200 mám při jízdě pocit, jakobych měl místo kol nafouklé obrovské balony |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 11:30 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PLESNIK Martin
Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Branky 2
|
Předmět: |
|
|
Já myslím, že myslí ten po startu, kde byly tři pr...e lidí, a proto jsem tam nešel já  |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 11:52 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
FRISTENSKY Jiri

Založen: 28. 11. 2009 Příspěvky: 351
|
Předmět: |
|
|
To huštění by mě i zajímalo - mám nějak zafixované (z rozhovoru v TR magazínu), že RBR sice umožňuje změnit tlak v pneu, ale hra s tím stejně nepočítá. Tehdy jsem prováděl i svoje soukromé testy a potvrdilo se mi to. Tak se chci zeptat, jestli to pořád platí a nebo "nová" fyzika už dokáže do hry přenést změnu tlaku v penu na chování vozu.
Co se týče toho houpání, jestli to je z jízdy z default setupem, tak by to bylo i pochopitelné a vzniká aspoň prostor pro naše mechaniky, ať se ukážou, jací jsou mistři - když jim tolik platíme  |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 11:54 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
Ve vracáku na startu Majáku jsem celý první průjezd natočil, teď jsem se díval na záběry a rozhoupal to tam jen Trnovec, ovšem mu se to tak 3x pořádně zhouplo a na výjezdu ze zatáčky už to měl ustálené. V tom vracáku je hrb, protože se tam najíždí na novou vrstvu asfaltu, který je pořádně rozbitý, prostě hnusná česká lesní "asfaltka". Kdybych takovou zatáčku projel v RBR s novou fyzikou stejným způsobem jako Trnovec, tak bych asi skončil na střeše
A co se huštění týče - neříkejte mi, že to nefunguje Na nějakém TR, kde se jelo na sněhu jsem hodně podhušťoval a šlo to dost cítit, neříkejte mi, že se mi to jen zdálo  |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 12:36 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
V podstatě je jedno, že v reálu by se s podhuštěnými pneu nejelo. Důležité je, jestli se určitnou hodnotou tlaku nelze dostat na reálnější chování gum. Ono je sice fajn, že se redukuje převracení, což je jistě pozitivum, ale není vyloučeno, že se tím zase něco jiného podělá. Muselo by se to testnout. |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 13:03 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Jakou verzi jsi na to video použil ? |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 13:08 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KLIMECKY Jan
Založen: 24. 10. 2009 Příspěvky: 79
|
Předmět: |
|
|
PANCOCHA Jaroslav: měla by to být verze 13 |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 13:44 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Walter

Založen: 15. 01. 2007 Příspěvky: 153
|
Předmět: |
|
|
Tlak pneu resim, nebojte :)
V pristi fyzice uz by se to melo chovat lepe. |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 14:36 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
BRADA Martin
Založen: 25. 07. 2009 Příspěvky: 71
|
Předmět: |
|
|
Jinak tedy pokračuji v sezóně a jak jsem zmiňoval to odcházení uložení tlumičů, tak se to konalo i na sněhu. Sice tam jsou dost hupy, ale i tak jsem to čekal lepší.
Teď jsem to prohnal přes USA a Francii a už je to OK. Ty dorazy jednoduše způsobily, že to při nějakém výletu či tvrdém dopadnu po skoku odejde, což je fajn. Ale určitě by to chtělo udělat u minimálně u WRC a S2000 odolnější. V každém případě auta bude potřeba už nějak šetřit.
Jen tak pro pobavení na Joux Verte II jsem se v jedné jézdě 3× převrátil. Ten sjezd dolů na téhle trati je snad to nejhorší, v každím vracáku to poskakuje a staví se na dvě kola, občas je i kotrmelec.  |
|
|
Zaslal: ne březen 11, 2012 17:06 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
No, tak jsem taky zkusil sezonu, prozatím jen Anglii a Noiker. Ani na Anglii jsem ty tlumiče neměl zničené, pokud jsem neudělal sám nějakou krpu. Noiker jsem pak projel na mokru čistě bez větší chyby a jen LP byl mírně. Takže myslím, že to bude ok.
Ale každopádně, toto chce vyzkoušet online s pluginem, jinak je to pouhá spekulace. Co se toho převracení na Verte II, jo .. tam to bude asi oříšek. Ale stejně si myslím, že je to spíše o stylu jízdy, že jsme prostě zvyklí, že to jde .. a ono to naráz nejde.
Spíš mně trápí smyky na ručku. Pořád mi přijde, že není možné to dát ručkou do bočního smyku a udržet to v něm i při dle mého odhadu přiměřené rychlosti a že se to přetočí. Typicky Chirdon a pravoúhlé odbočky. |
|
|
Zaslal: po březen 12, 2012 0:19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PTACEK Martin

Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 363 Bydliště: Zlin
|
Předmět: |
|
|
To PANCOCHA:
to trochu nechápu, to funguje hlavně teď, že se na default přetáčí.
Ale stačí upravit třeba diferák, nebo odklon a hned to přestane, což jde také u nové fyziky upravit, takže bych to neřešil. |
|
_________________
Legenda |
Zaslal: po březen 12, 2012 9:39 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ZETAK Dennis
Založen: 18. 05. 2008 Příspěvky: 673 Bydliště: Rožňava
|
Předmět: |
|
|
jj, staci upravit diferaky lebo original je nastavena mala svornost a ked sa jedno koleso odlahci tak to druhe sa netoci a potom nas nema co z tej zakruty vytiahnut |
|
|
Zaslal: po březen 12, 2012 11:30 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
PANCOCHA Jaroslav

Založen: 02. 09. 2005 Příspěvky: 1455 Bydliště: Luhačovice
|
Předmět: |
|
|
Setup nechte být, samozřejmě že spousta věcí lze nastavit setupem, ale to není právě ta správná cesta. Zkuste si čtyřkolku, která bude mít otevřené diferenciály a udělat s ní nějaký ten smyk bokem. V reálu to jde celkem dobře a na tom je třeba zakládat. Ten diferenciál a geometrie by tam pak měly být už jen jako vylepšení vlastností, ne řešení nedostatku který je jinde.
Ale chvíli vyčkejte, v další verzi, kterou zde co nevidět uveřejníme se to chová už myslím lépe. |
|
|
Zaslal: po březen 12, 2012 11:59 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|