Hlavn� strana    FORUM Obsah fóra Richard Burns Rally
  FAQ •  Hledat •  Seznam uživatelů •  Uživatelské skupiny •  Registrace •  Soukromé zprávy •  Přihlášení

Zvyseni realismu chovani aut v RBR
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 82, 83, 84  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Váš názor na změny fyziky pro větší realizmus?
Nemohu se dockat
52%
 52%  [ 216 ]
Jsem pro
36%
 36%  [ 148 ]
Je mi to jedno
3%
 3%  [ 16 ]
Jsem proti
7%
 7%  [ 29 ]
Celkem hlasů : 409

Autor Zpráva
FADLER Jan





Založen: 04. 04. 2010
Příspěvky: 62
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Pánové už jsem několikrát viděl, že se to takto houpalo.. Např Honzovi Šlehoferovi na Barumce na Majáku 2011 v jistém vracáku. A nebyl v tom moc rozdíl s tím Klimeckého videem z RBR x). Je to klidně možné, takové houpání... Trošku mě udivuje, že jsem to asi viděl jen já xD.
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 10:43
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Zrovna včera se mi stalo, že jsem dokonce v jednom vracáku ve smyku zakopl a převrátil se. Je to téměř jistě hranatou tratí, já tam tu hranu přímo viděl, o kterou to udělalo. S tím holt nepůjde nic dělat.
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 11:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

FADLER Honza: který vracák z Majáku máš na mysli? Ptám se jen čistě ze zvědavosti Smile

Brada Martin: zkus podhustit ty gumy jak jsem psal, mně se to osvědčilo, sice to pořád není úplně vyřešené, ale pomůže to. Přecijen s tím defaultem na 200 mám při jízdě pocit, jakobych měl místo kol nafouklé obrovské balony
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 11:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PLESNIK Martin





Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Branky 2

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím, že myslí ten po startu, kde byly tři pr...e lidí, a proto jsem tam nešel já Wink
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 11:52
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
FRISTENSKY Jiri





Založen: 28. 11. 2009
Příspěvky: 351

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To huštění by mě i zajímalo - mám nějak zafixované (z rozhovoru v TR magazínu), že RBR sice umožňuje změnit tlak v pneu, ale hra s tím stejně nepočítá. Tehdy jsem prováděl i svoje soukromé testy a potvrdilo se mi to. Tak se chci zeptat, jestli to pořád platí a nebo "nová" fyzika už dokáže do hry přenést změnu tlaku v penu na chování vozu.

Co se týče toho houpání, jestli to je z jízdy z default setupem, tak by to bylo i pochopitelné a vzniká aspoň prostor pro naše mechaniky, ať se ukážou, jací jsou mistři - když jim tolik platíme Wink
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 11:54
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Ve vracáku na startu Majáku jsem celý první průjezd natočil, teď jsem se díval na záběry a rozhoupal to tam jen Trnovec, ovšem mu se to tak 3x pořádně zhouplo a na výjezdu ze zatáčky už to měl ustálené. V tom vracáku je hrb, protože se tam najíždí na novou vrstvu asfaltu, který je pořádně rozbitý, prostě hnusná česká lesní "asfaltka". Kdybych takovou zatáčku projel v RBR s novou fyzikou stejným způsobem jako Trnovec, tak bych asi skončil na střeše Smile

A co se huštění týče - neříkejte mi, že to nefunguje Very Happy Na nějakém TR, kde se jelo na sněhu jsem hodně podhušťoval a šlo to dost cítit, neříkejte mi, že se mi to jen zdálo Laughing
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 12:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

V podstatě je jedno, že v reálu by se s podhuštěnými pneu nejelo. Důležité je, jestli se určitnou hodnotou tlaku nelze dostat na reálnější chování gum. Ono je sice fajn, že se redukuje převracení, což je jistě pozitivum, ale není vyloučeno, že se tím zase něco jiného podělá. Muselo by se to testnout.
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 13:03
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jakou verzi jsi na to video použil ?
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 13:08
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
KLIMECKY Jan





Založen: 24. 10. 2009
Příspěvky: 79

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

PANCOCHA Jaroslav: měla by to být verze 13
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 13:44
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Walter





Založen: 15. 01. 2007
Příspěvky: 153

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Tlak pneu resim, nebojte :)

V pristi fyzice uz by se to melo chovat lepe.
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 14:36
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BRADA Martin





Založen: 25. 07. 2009
Příspěvky: 71

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Jinak tedy pokračuji v sezóně a jak jsem zmiňoval to odcházení uložení tlumičů, tak se to konalo i na sněhu. Sice tam jsou dost hupy, ale i tak jsem to čekal lepší.
Teď jsem to prohnal přes USA a Francii a už je to OK. Ty dorazy jednoduše způsobily, že to při nějakém výletu či tvrdém dopadnu po skoku odejde, což je fajn. Ale určitě by to chtělo udělat u minimálně u WRC a S2000 odolnější. V každém případě auta bude potřeba už nějak šetřit.
Jen tak pro pobavení na Joux Verte II jsem se v jedné jézdě 3× převrátil. Very Happy Ten sjezd dolů na téhle trati je snad to nejhorší, v každím vracáku to poskakuje a staví se na dvě kola, občas je i kotrmelec. Very Happy
Příspěvek Zaslal: ne březen 11, 2012 17:06
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak jsem taky zkusil sezonu, prozatím jen Anglii a Noiker. Ani na Anglii jsem ty tlumiče neměl zničené, pokud jsem neudělal sám nějakou krpu. Noiker jsem pak projel na mokru čistě bez větší chyby a jen LP byl mírně. Takže myslím, že to bude ok.

Ale každopádně, toto chce vyzkoušet online s pluginem, jinak je to pouhá spekulace. Co se toho převracení na Verte II, jo .. tam to bude asi oříšek. Ale stejně si myslím, že je to spíše o stylu jízdy, že jsme prostě zvyklí, že to jde .. a ono to naráz nejde.

Spíš mně trápí smyky na ručku. Pořád mi přijde, že není možné to dát ručkou do bočního smyku a udržet to v něm i při dle mého odhadu přiměřené rychlosti a že se to přetočí. Typicky Chirdon a pravoúhlé odbočky.
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2012 0:19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
PTACEK Martin





Založen: 24. 08. 2005
Příspěvky: 363
Bydliště: Zlin

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

To PANCOCHA:
to trochu nechápu, to funguje hlavně teď, že se na default přetáčí.
Ale stačí upravit třeba diferák, nebo odklon a hned to přestane, což jde také u nové fyziky upravit, takže bych to neřešil.

_________________
Image
Legenda
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2012 9:39
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ZETAK Dennis





Založen: 18. 05. 2008
Příspěvky: 673
Bydliště: Rožňava

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

jj, staci upravit diferaky lebo original je nastavena mala svornost a ked sa jedno koleso odlahci tak to druhe sa netoci a potom nas nema co z tej zakruty vytiahnut
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2012 11:30
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PANCOCHA Jaroslav





Založen: 02. 09. 2005
Příspěvky: 1455
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek Předmět: Odpovědět s citátem

Setup nechte být, samozřejmě že spousta věcí lze nastavit setupem, ale to není právě ta správná cesta. Zkuste si čtyřkolku, která bude mít otevřené diferenciály a udělat s ní nějaký ten smyk bokem. V reálu to jde celkem dobře a na tom je třeba zakládat. Ten diferenciál a geometrie by tam pak měly být už jen jako vylepšení vlastností, ne řešení nedostatku který je jinde.

Ale chvíli vyčkejte, v další verzi, kterou zde co nevidět uveřejníme se to chová už myslím lépe.
Příspěvek Zaslal: po březen 12, 2012 11:59
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 82, 83, 84  Další
Strana 30 z 84

 
Přejdi na:  



Czech translation by Azu
 
  Based on CanverRed theme