Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Skorpion
Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 437 Bydliště: Nová Paka
|
Předmět: |
|
|
Jak jsem napsal, ja jsem nehlasoval a tudiz nemam pravo na to nadavat. Jenom jsem podotknul, ze ty fyziky co jsou ted nebyly odhlasovany dobre, tot vse. |
|
_________________ Skorpion (Petr Janků)
|
Zaslal: st červen 07, 2006 12:03 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
Wally napsal: |
No comment, už mě fakt serete.
Nejdřív si to odhlasujete, za 2 měsíce přišla jedna přípomínka a teď se zjistí milion problémů. Je mi z některých lidí tady smutno
Mimochodem hlasování čechů: 14:37:6
z toho 47 lidí (82%) jezdí MČR |
me ta fyzika prijde po tom co jsem si pohral s nastavenim fajn. v real EVO jsem nesedel, takze nemuzu porovnat.
uz se tesim na sprint |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: st červen 07, 2006 13:19 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
skorpion: Co treba geometrie podvozku, tlumice a pruziny, pomocne pruziny? Zmenit pomer brzdnych sil predek - zadek. Vsechno ma nezanedbatelny vliv...
Mike Olson: Vzdyt EVO VIII muze mit petikvalt, akorat teda MR ma pokud vim 6 kvalt, to jo... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st červen 07, 2006 14:31 |
|
Návrat nahoru |
|
|
OLSA Mirek Site Admin
Založen: 24. 08. 2005 Příspěvky: 552 Bydliště: ZLÍN
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
skorpion: Co treba geometrie podvozku, tlumice a pruziny, pomocne pruziny? Zmenit pomer brzdnych sil predek - zadek. Vsechno ma nezanedbatelny vliv...
Mike Olson: Vzdyt EVO VIII muze mit petikvalt, akorat teda MR ma pokud vim 6 kvalt, to jo... |
to sice může ale mr je mr a homologace šestikvaltu je jasná |
|
|
Zaslal: st červen 07, 2006 15:23 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Skorpion
Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 437 Bydliště: Nová Paka
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
skorpion: Co treba geometrie podvozku, tlumice a pruziny, pomocne pruziny? Zmenit pomer brzdnych sil predek - zadek. Vsechno ma nezanedbatelny vliv...
Mike Olson: Vzdyt EVO VIII muze mit petikvalt, akorat teda MR ma pokud vim 6 kvalt, to jo... |
myslim, ze muzes zmenit svuj styl jizdy, ale auto tomu puvodnimu stylu neprizpusobis... podvozek na to pretaceni nema moc vliv. Brzdy sem dal silnejsi na predek, ale vic uz to snad nejde a stejne se to ve vysokych rychlostech pretaci ale me je to zatim jedno. ja s N nejezdim... jenom to konstatuju... Proste at budes delat cokoliv, tak to auto se bude pretacet porad stejne. Pritom by to resilo 100Nm vic na predek |
|
_________________ Skorpion (Petr Janků)
|
Zaslal: st červen 07, 2006 15:29 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Skorpion: Jo, ty diferaky delaji hodne, ale vcera u Vrati jsem si nazorne otestoval, jak obrovsky rozdil v chovani auta i v pretaceni delaji ty malickosti, ja to z klavesnice vnimam trochu jinak. Vcera jsem to ale jezdil na volantu a default podvozek versus poladene pruziny a pomocne pruziny + tlumice byly o necem zcela jinem... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st červen 07, 2006 16:36 |
|
Návrat nahoru |
|
|
FRIC Miroslav
Založen: 09. 01. 2006 Příspěvky: 2915
|
Předmět: |
|
|
Mike: Ono by mozna stacilo vyhodit to oznaceni MR, protoze osmicek s petikvaltem u nas par jezdi, treba namatkou Cervenka... |
|
_________________ Nepište mi, prosím. Už tři roky nejsem na pluginu aktivní. Díky
Please, don't write any questions to me. I've been away from RBR world for three years. Thanks |
Zaslal: st červen 07, 2006 16:37 |
|
Návrat nahoru |
|
|
HARAZIM Jan
Založen: 21. 03. 2006 Příspěvky: 400 Bydliště: České Budějovice
|
Předmět: |
|
|
Už se někomu stalo, že vám zničeho nic odešla převodovka (spolujezdec zahlásí, že je poškozená a většinou zanedlouho se kvalty jednoduše seknou atd...) na šotolině?? Na asfaltu se to stává prakticky běžně (téměř v každé RZ), jenomže co je horší, že se tento bug začal objevovat i na šotolině! zajímavý ovšem je, že jedu vypnutý poškození a nikam jsem to během jízdy nenapral, přesto už i po 200m se objeví tato chyba...Začíná mě to už vážně pěkně vytáčet! Ví si s tim někdo rady? Neexistuje něco jak tento bug "obejít", něco jako s tím těsněním? |
|
_________________
|
Zaslal: st červen 07, 2006 16:50 |
|
Návrat nahoru |
|
|
STEJSKAL Petr
Založen: 19. 03. 2006 Příspěvky: 743 Bydliště: vedle bordelu
|
Předmět: |
|
|
HARAZIM Jan napsal: |
Už se někomu stalo, že vám zničeho nic odešla převodovka (spolujezdec zahlásí, že je poškozená a většinou zanedlouho se kvalty jednoduše seknou atd...) na šotolině?? Na asfaltu se to stává prakticky běžně (téměř v každé RZ), jenomže co je horší, že se tento bug začal objevovat i na šotolině! zajímavý ovšem je, že jedu vypnutý poškození a nikam jsem to během jízdy nenapral, přesto už i po 200m se objeví tato chyba...Začíná mě to už vážně pěkně vytáčet! Ví si s tim někdo rady? Neexistuje něco jak tento bug "obejít", něco jako s tím těsněním? |
ja jezdim s automatem a nikdy jsem s tim problem nemel |
|
_________________ RETROMEDIA RALLY TEAM manager |
Zaslal: st červen 07, 2006 16:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
VITA Tomas
Založen: 30. 04. 2005 Příspěvky: 456 Bydliště: Kozlovice
|
Předmět: |
|
|
HARAZIM Jan napsal: |
Už se někomu stalo, že vám zničeho nic odešla převodovka (spolujezdec zahlásí, že je poškozená a většinou zanedlouho se kvalty jednoduše seknou atd...) na šotolině?? Na asfaltu se to stává prakticky běžně (téměř v každé RZ), jenomže co je horší, že se tento bug začal objevovat i na šotolině! zajímavý ovšem je, že jedu vypnutý poškození a nikam jsem to během jízdy nenapral, přesto už i po 200m se objeví tato chyba...Začíná mě to už vážně pěkně vytáčet! Ví si s tim někdo rady? Neexistuje něco jak tento bug "obejít", něco jako s tím těsněním? |
Mi to někdy hlásí když zařadim nahoru a zároveň dolů a zase nahoru. Ale nikdy mi nic neodešlo. Jezdím se S1600 tak nevím no.... |
|
_________________ CARLSBAD Rally Team manager, driver |
Zaslal: st červen 07, 2006 18:47 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Skorpion
Založen: 15. 03. 2005 Příspěvky: 437 Bydliště: Nová Paka
|
Předmět: |
|
|
FRIC Miroslav napsal: |
Skorpion: Jo, ty diferaky delaji hodne, ale vcera u Vrati jsem si nazorne otestoval, jak obrovsky rozdil v chovani auta i v pretaceni delaji ty malickosti, ja to z klavesnice vnimam trochu jinak. Vcera jsem to ale jezdil na volantu a default podvozek versus poladene pruziny a pomocne pruziny + tlumice byly o necem zcela jinem... |
Tak posli setup na janku_petr@post.cz
sem zvedavej, jestli to bude to co bych si predstavoval.... |
|
_________________ Skorpion (Petr Janků)
|
Zaslal: st červen 07, 2006 18:56 |
|
Návrat nahoru |
|
|
KOLECKAR Tomas
Založen: 26. 03. 2005 Příspěvky: 89 Bydliště: Slušovice
|
Předmět: |
|
|
Taky mi hodně utíká zadek hlavně v rychlých zatáčkách,ale pořád doufám že se mi to podaří doladit,protože jsem na to zatím neměl moc času a myslím si, že to neřeší jenom větší svornost,ale těch věcí které to mužou ovlivnit je spousta jenom to chce naladit na ruky pokud to ovšem pujde a není chyba přímo ve fyzice.Hlasoval jsem proti změně fyziky,ale respektuju názor většiny spíš mi vadí že změna přišla 2 závody před koncem MCR kdy se bude bojavat a každý bod. |
|
_________________ #47 Schumi
www.hsfrt.ic.cz |
Zaslal: st červen 07, 2006 19:53 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: |
|
|
KOLECKAR Tomas napsal: |
Taky mi hodně utíká zadek hlavně v rychlých zatáčkách,ale pořád doufám že se mi to podaří doladit,protože jsem na to zatím neměl moc času a myslím si, že to neřeší jenom větší svornost,ale těch věcí které to mužou ovlivnit je spousta jenom to chce naladit na ruky pokud to ovšem pujde a není chyba přímo ve fyzice.Hlasoval jsem proti změně fyziky,ale respektuju názor většiny spíš mi vadí že změna přišla 2 závody před koncem MCR kdy se bude bojavat a každý bod. |
Tak to už jsme dva co hlasovali proti ,bohužel asi nikdo moc nekontroloval co se tam skutečně dává. Problém je že na nastavení a převýchovu stylu potřebuji čas a ten se momentálně nedostává .Občas mám divnej pocit že se tady dějou nějaký naschvály a šíbuje se s autama ,fyzikama najust . |
|
_________________
|
Zaslal: st červen 07, 2006 20:35 |
|
Návrat nahoru |
|
|
BITTNER Jan
Založen: 23. 04. 2005 Příspěvky: 1142
|
Předmět: Octavia N4 |
|
|
Včera jsem si vyzkoušel Octávku N4 čistě ze zvědavosti jak jede a hle ,změna chování auta není tak drastická jako u myšáka (nevím jak subaru ,to nezkouším) .Auto se pořád chová předvídatelně jen výkon je dost brutálně snížen ,ale pohybuji se cca 2s za časy s původním mitsubishi.
Při zkoušení jsem nastavoval jen brzdy a již ve standartu je auto lehce nastavitelné na rozdíl od myšáka ,kterého se prakticky nepodařilo nastavit.
Myslím ,že by se měl někdo podívat na ty fyziky a trochu to porovnat aby se stím dalo vůbec jezdit. |
|
_________________
|
Zaslal: čt červen 08, 2006 6:33 |
|
Návrat nahoru |
|
|
SENK Michal
Založen: 21. 11. 2005 Příspěvky: 1525 Bydliště: Ostopovice
|
Předmět: |
|
|
Musím říct, že jsem byl taky celkem zděšenej z prvního svezení s novou fyzikou, ale teď zajíždím jeden osobák za druhým. Pravda měl jsem tam celkem velký rezervy. Jinak, taky jsem hlasoval pro novej model a původní fyziku. Asi si ale klidně zvyknu. Jenom kdyby šla aspoň ta krátká převodovka...
Jo a s původní fyzikou mě každou chvilku zhasl motor (jezdím na automat, občas podřadím ručně). Teď se mě to ještě nestalo... |
|
_________________
http://www.montek-motorsport.cz/ --- TEAM RALLY - WEB |
Zaslal: čt červen 08, 2006 8:14 |
|
Návrat nahoru |
|
|
|