|
teszt2
3.1.2006 15:03 - 4.1.2006 16:00 |
| 123 |
RZ/SS 3 - Chirdonhead II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, ???, ??? 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
| |
|
| | PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
| # | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  | Scott Meehleib Subaru Impreza 2005 | WRC | 03:14.51 | | 127.7   | | 2. |  | CHRASTINA Pavel Subaru Impreza 2005 | WRC | 03:19.78 | +5.27 +5.27 | 124.3 +0.76 | | 3. |  | slowLY Citroen Xsara 2005 | WRC | 03:25.64 | +11.13 +5.86 | 120.8 +1.61 | | 4. |  | Yocoo Citroen Xsara | WRC | 03:46.70 | +32.19 +21.06 | 109.6 +4.67 | | 5. |  | wrc-experte Citroen Xsara | WRC | 03:50.38 | +35.88 +3.69 | 107.8 +5.20 | | 6. |  | Horvath Gabor Peugeot 206 | WRC | 03:56.50 | +41.99 +6.11 | 105.0 +6.09 | | 7. |  | Szabolcs Cseszneki test opravy | S1600 | 04:04.03 | +49.52 +7.53 | 101.8 +7.18 | | 8. | | Slye _New N4 car | N4 | 04:07.13 | +52.62 +3.10 | 100.5 +7.63 |
|
| # | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  |  | Scott Meehleib Subaru Impreza 2005 | WRC | 08:12.70 | | 120.6   | | 2. |  |  | CHRASTINA Pavel Subaru Impreza 2005 | WRC | 08:29.50 | +16.80 +16.80 | 116.6 +1.02 | | 3. | +1 |  | slowLY Citroen Xsara 2005 | WRC | 08:40.17 | +27.48 +10.68 | 114.2 +1.67 | | 4. | +2 |  | Yocoo Citroen Xsara | WRC | 09:23.63 | +1:10.93 +43.46 | 105.4 +4.30 | | 5. | +2 |  | wrc-experte Citroen Xsara | WRC | 09:50.02 | +1:37.32 +26.39 | 100.7 +5.90 | | 6. | +2 |  | Horvath Gabor Peugeot 206 | WRC | 10:34.24 | +2:21.55 +44.22 | 93.7 +8.58 | | 7. | +2 |  | Szabolcs Cseszneki test opravy | S1600 | 10:48.70 | +2:36.01 +14.46 | 91.6 +9.45 | | 8. | +2 | | Slye _New N4 car | N4 | 10:58.94 | +2:46.24 +10.23 | 90.1 +10.08 |
|
Sledovat turnaj živě
|
| Události na serveru |
|---|
15.07.2025: Aktualizovaná trať:
| 28.06.2025: Nová trať:
| 23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
|
|
|
|