|
Rally Wales 2016
Free for all, real schedule, weather. 5min service means crew own service on road stage. TEXTURES HERE https://uloz.to/!J1tj42ipSKci/rbr-wales-rally-2016-textures-zip
18.11.2016 22:00 - 25.11.2016 21:50 |
12345678910111213141516171819202122 |
RZ/SS 14 - Gartheinog 2 Výpis pro třídu (skupinu): RC1 povrch rozbitý a mokrý, dobré podmínky, odpoledne, hustá mlha, zataženo 6.1 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 14 | DalšíPo RZ 14 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | DVORAK Karel Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 04:04.75 | | 89.7   | 2. | | TOMECEK Libor VW Polo R WRC 2016 | RC1 | 04:30.72 | +25.97 +25.97 | 81.1 +4.26 | 3. | | FEDOROV Igor Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 09:04.75 05:00.00 | +5:00.00 +4:34.02 | 40.3 +49.18 | = | | Larionova Elionora VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 09:04.75 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 40.3 +49.18 | = | | Larionov Sergey VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 09:04.75 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 40.3 +49.18 | = | | KOPP Tomas Citroen DS3 WRC | RC1 | 09:04.75 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 40.3 +49.18 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TOMECEK Libor VW Polo R WRC 2016 | RC1 | 62:38.46 | | 94.1   | 2. | | | DVORAK Karel Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 69:06.68 | +6:28.22 +6:28.22 | 85.3 +3.95 | 3. | | | FEDOROV Igor Hyundai i20 WRC 2016 | RC1 | 89:35.20 25:50.00 | +26:56.74 +20:28.52 | 65.8 +16.46 | 4. | | | Larionova Elionora VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 92:54.09 25:00.00 | +30:15.63 +3:18.89 | 63.4 +18.49 | 5. | | | Larionov Sergey VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 101:46.59 35:00.00 | +39:08.13 +8:52.50 | 57.9 +23.91 | 6. | | | KOPP Tomas Citroen DS3 WRC | RC1 | 124:13.94 65:00.00 | +61:35.48 +22:27.35 | 47.4 +37.63 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|