# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:48.65 | | 99.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 50:07.16 | +18.51 +18.51 | 98.4 +0.23 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 51:22.61 | +1:33.96 +1:15.45 | 96.0 +1.14 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 51:24.78 | +1:36.13 +2.17 | 95.9 +1.17 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SMEIDLER Ivo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 52:21.95 | +2:33.30 +57.17 | 94.2 +1.86 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 54:23.43 | +4:34.77 +2:01.48 | 90.7 +3.34 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 56:19.89 | +6:31.24 +1:56.46 | 87.6 +4.76 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:35.05 00:10.00 | +6:46.40 +15.16 | 87.2 +4.94 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZURMAN David VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 56:38.22 | +6:49.57 +3.17 | 87.1 +4.98 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Lukas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 57:14.47 | +7:25.82 +36.25 | 86.2 +5.42 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAKVID Milan VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 57:29.98 | +7:41.33 +15.51 | 85.8 +5.61 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 61:36.59 | +11:47.94 +4:06.61 | 80.1 +8.61 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 62:26.94 | +12:38.29 +50.35 | 79.0 +9.22 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OMELKA Zdenek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 77:01.31 25:00.00 | +27:12.66 +14:34.37 | 64.0 +19.86 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TICHY Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 77:53.85 25:00.00 | +28:05.20 +52.54 | 63.3 +20.50 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BIDA Zdenek VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 80:21.74 25:00.00 | +30:33.09 +2:27.88 | 61.4 +22.30 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TŘETINA Vladan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 83:36.87 30:00.00 | +33:48.22 +3:15.13 | 59.0 +24.67 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Vojtech Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 92:54.76 40:00.00 | +43:06.11 +9:17.89 | 53.1 +31.46 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPERGL Martin Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 100:36.78 50:15.00 | +50:48.13 +7:42.02 | 49.0 +37.08 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 105:12.46 55:00.00 | +55:23.81 +4:35.68 | 46.9 +40.44 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRISANDA Luky Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 105:21.03 55:00.00 | +55:32.38 +8.57 | 46.8 +40.54 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 105:28.70 55:00.00 | +55:40.05 +7.67 | 46.8 +40.63 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBIN Dominik Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 105:32.96 55:00.00 | +55:44.31 +4.26 | 46.7 +40.69 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 109:53.28 60:00.00 | +60:04.63 +4:20.32 | 44.9 +43.85 |