# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SMEIDLER Ivo Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 38:07.46 01:06.00 | | 89.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 38:27.90 01:06.00 | +20.43 +20.43 | 88.3 +0.36 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KORIENEK Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 38:44.86 01:06.00 | +37.39 +16.96 | 87.6 +0.66 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 38:47.44 01:06.00 | +39.97 +2.58 | 87.5 +0.71 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BASKO Karel Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 39:20.46 01:06.00 | +1:12.98 +33.02 | 86.3 +1.29 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORUTA Martin Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 39:56.41 01:06.00 | +1:48.94 +35.95 | 85.0 +1.92 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 40:22.30 01:06.00 | +2:14.83 +25.89 | 84.1 +2.38 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Nissan Sunny GTi (N14) GrpA | H/A | 40:50.54 01:06.00 | +2:43.07 +28.24 | 83.1 +2.88 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 40:54.02 01:06.00 | +2:46.55 +3.48 | 83.0 +2.94 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TŘETINA Vladan Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 40:59.29 01:06.00 | +2:51.82 +5.27 | 82.9 +3.04 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 41:08.78 01:06.00 | +3:01.31 +9.49 | 82.5 +3.20 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 42:08.02 01:06.00 | +4:00.55 +59.24 | 80.6 +4.25 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZURMAN David VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 42:34.94 01:06.00 | +4:27.48 +26.93 | 79.8 +4.73 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PERSEIN Danny Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 43:28.46 01:06.00 | +5:20.99 +53.51 | 78.1 +5.67 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPEC Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 44:22.60 01:06.00 | +6:15.13 +54.14 | 76.5 +6.63 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BIDA Zdenek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 44:58.68 01:06.00 | +6:51.21 +36.08 | 75.5 +7.27 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAKVID Milan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 45:21.24 01:06.00 | +7:13.77 +22.56 | 74.9 +7.66 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | EXNER Zdenek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 52:29.52 11:06.00 | +14:22.05 +7:08.28 | 64.7 +15.23 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TICHY Lukas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:12.22 16:06.00 | +17:04.75 +2:42.69 | 61.5 +18.11 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 59:12.49 21:06.00 | +21:05.02 +4:00.27 | 57.4 +22.35 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OMELKA Zdenek Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 73:29.92 36:06.00 | +35:22.44 +14:17.43 | 46.2 +37.50 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Nissan Sunny GTi (N14) GrpA | H/A | 87:01.42 50:00.00 | +48:53.95 +13:31.50 | 39.0 +51.84 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Opel Kadett-E GSi 16V GrpA | H/A | 87:12.67 50:00.00 | +49:05.20 +11.25 | 38.9 +52.04 |