# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 17:21.17 | | 88.5   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 17:29.74 | +8.57 +8.57 | 87.8 +0.33 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BOGDANOWICZ Jurek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 18:21.32 00:43.00 | +1:00.15 +51.58 | 83.7 +2.35 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 18:27.15 | +1:05.98 +5.83 | 83.2 +2.58 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 18:40.96 | +1:19.79 +13.81 | 82.2 +3.12 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 18:48.11 | +1:26.95 +7.16 | 81.7 +3.40 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 19:10.92 00:33.00 | +1:49.75 +22.80 | 80.1 +4.29 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Ilnicki Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 19:24.77 | +2:03.60 +13.85 | 79.1 +4.83 |
9. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 19:39.79 00:33.00 | +2:18.62 +15.02 | 78.1 +5.41 |
10. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WOJDAT Pawel Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 19:42.84 00:33.00 | +2:21.68 +3.06 | 77.9 +5.53 |
11. | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Hmsrandrade Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 20:40.49 00:33.00 | +3:19.32 +57.64 | 74.3 +7.79 |
12. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:09.29 | +3:48.12 +28.80 | 72.6 +8.91 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 28:07.42 10:00.00 | +10:46.25 +6:58.13 | 54.6 +25.24 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYSLIWSKI Bartosz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 28:43.79 10:00.00 | +11:22.62 +36.36 | 53.5 +26.66 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VAZQUEZ Diego Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 29:12.04 10:33.00 | +11:50.87 +28.25 | 52.6 +27.77 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALA Radek Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 29:17.66 10:00.00 | +11:56.49 +5.62 | 52.4 +27.99 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Luis Carreiro Citroen AX Sport GrpA | H/A | 34:31.73 15:00.00 | +17:10.57 +5:14.08 | 44.5 +40.26 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Chile Chile](images/flgs/CL.gif) | AGUIRRE Pablo Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 35:22.71 15:00.00 | +18:01.54 +50.97 | 43.4 +42.25 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Duarte Silva Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +6:57.57 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Costa Claudio Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Dehnel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marek Sala Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | ZILINSKAS Aurimas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VAZQUEZ Ivan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Ricardo Borrajo Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GUZLINSKI Szymon Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 42:20.28 25:00.00 | +24:59.11 +0.00 | 36.3 +58.56 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Diore Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 42:27.82 20:00.00 | +25:06.65 +7.54 | 36.2 +58.85 |