# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVARICEK Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 22:00.28 | | 93.8   |
2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PTACEK Martin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 22:00.43 | +0.15 +0.15 | 93.8 +0.00 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROJEK Jakub Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 22:14.32 | +14.04 +13.89 | 92.8 +0.41 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DLOUHY Vladimir Audi 200 quattro GrpA | H/A | 22:18.92 | +18.64 +4.59 | 92.5 +0.54 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAZANEC Jan Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 22:21.45 | +21.17 +2.52 | 92.3 +0.62 |
6. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | POUSTKA Vaclav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 22:25.21 | +24.93 +3.76 | 92.1 +0.72 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Audi 200 quattro GrpA | H/A | 22:35.90 | +35.61 +10.69 | 91.3 +1.04 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 22:39.36 | +39.08 +3.46 | 91.1 +1.14 |
9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 22:40.23 | +39.95 +0.87 | 91.0 +1.16 |
10. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav BMW M3 E30 GrpA | H/A | 22:44.98 00:20.00 | +44.70 +4.75 | 90.7 +1.30 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 23:01.00 | +1:00.72 +16.02 | 89.7 +1.77 |
12. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Audi 200 quattro GrpA | H/A | 23:09.88 00:15.00 | +1:09.59 +8.88 | 89.1 +2.02 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZAK Jaroslav Audi 200 quattro GrpA | H/A | 23:21.22 | +1:20.94 +11.34 | 88.4 +2.35 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 23:43.82 | +1:43.54 +22.60 | 87.0 +3.01 |
15. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOMOCIL Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 23:45.58 | +1:45.30 +1.76 | 86.9 +3.06 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 24:24.40 | +2:24.12 +38.82 | 84.6 +4.19 |
17. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILKA Marek Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 24:52.95 | +2:52.67 +28.55 | 82.9 +5.02 |
18. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 25:03.81 | +3:03.53 +10.86 | 82.4 +5.34 |
19. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 26:24.01 00:45.00 | +4:23.73 +1:20.20 | 78.2 +7.67 |
20. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 26:59.58 | +4:59.30 +35.57 | 76.5 +8.70 |
21. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STUDENY Ivo VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 29:13.90 05:00.00 | +7:13.62 +2:14.32 | 70.6 +12.61 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 32:26.79 10:00.00 | +10:26.51 +3:12.89 | 63.6 +18.21 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Lancia Delta HF Integrale GrpA | H/A | 41:52.26 20:00.00 | +19:51.98 +9:25.47 | 49.3 +34.65 |