# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SIMON Xurxo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 47:54.58 | | 81.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 47:56.03 | +1.45 +1.45 | 81.2 +0.02 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 48:09.92 | +15.34 +13.89 | 80.8 +0.24 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 48:46.80 | +52.22 +36.88 | 79.8 +0.80 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ZUAZNABAR Oihan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 49:22.89 | +1:28.31 +36.09 | 78.9 +1.36 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWALSKI Bartosz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 49:30.46 | +1:35.88 +7.57 | 78.7 +1.48 |
7. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZAWISZA Maciej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:36.63 | +1:42.05 +6.17 | 78.5 +1.57 |
8. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUK Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:42.45 | +1:47.87 +5.82 | 78.3 +1.66 |
9. | -1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PARVIAINEN Miika Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 49:52.23 | +1:57.65 +9.77 | 78.1 +1.81 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemyslaw OWCZARSKI Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 49:53.68 | +1:59.10 +1.45 | 78.0 +1.84 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WIECZOREK Dawid Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 49:55.83 | +2:01.25 +2.15 | 78.0 +1.87 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:01.83 | +2:07.25 +6.00 | 77.8 +1.96 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:08.35 | +2:13.77 +6.52 | 77.7 +2.06 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBEK Wiktor Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 50:27.89 | +2:33.31 +19.54 | 77.2 +2.36 |
15. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIGDAL Tomasz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 50:51.99 | +2:57.41 +24.10 | 76.6 +2.73 |
16. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 51:15.56 | +3:20.98 +23.57 | 76.0 +3.10 |
17. | +2 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | ERMANSONS Lauris Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 51:38.85 | +3:44.27 +23.29 | 75.4 +3.46 |
18. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BANASZEK Piotrek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 52:03.60 | +4:09.02 +24.75 | 74.8 +3.84 |
19. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MALEK Damian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 54:53.79 00:50.00 | +6:59.21 +2:50.19 | 70.9 +6.46 |
20. | -5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MACKOWIAK Oskar Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 55:07.90 05:00.00 | +7:13.32 +14.11 | 70.6 +6.68 |
21. | +3 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMITH Tony Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 56:47.46 | +8:52.88 +1:39.56 | 68.6 +8.21 |
22. | +3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 57:18.89 05:00.00 | +9:24.30 +31.43 | 67.9 +8.70 |
23. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 59:07.32 10:00.00 | +11:12.74 +1:48.43 | 65.9 +10.37 |
24. | +3 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CALZADILLA Adrian Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 60:14.11 10:00.00 | +12:19.53 +1:06.79 | 64.6 +11.39 |
25. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Bak Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 60:21.83 10:00.00 | +12:27.25 +7.72 | 64.5 +11.51 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 61:48.21 10:00.00 | +13:53.63 +1:26.38 | 63.0 +12.84 |
27. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SOBERON Alex Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 66:07.59 15:00.00 | +18:13.01 +4:19.38 | 58.9 +16.84 |
28. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BuzzLight Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 73:36.64 25:00.00 | +25:42.06 +7:29.05 | 52.9 +23.76 |
29. | -12 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 77:47.99 00:10.00 | +29:53.41 +4:11.35 | 50.1 +27.63 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 79:58.39 30:00.00 | +32:03.81 +2:10.40 | 48.7 +29.64 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PROKOPIK Mateusz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 85:28.51 35:00.00 | +37:33.92 +5:30.12 | 45.6 +34.73 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ROMERA Alberto Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 90:15.22 40:00.00 | +42:20.64 +4:46.70 | 43.1 +39.15 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | HASSINEN Jarno Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 93:21.55 45:00.00 | +45:26.97 +3:06.33 | 41.7 +42.02 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MIEDZIAK Ireneusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 98:18.28 50:00.00 | +50:23.70 +4:56.73 | 39.6 +46.59 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DG301 Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 102:06.88 55:00.00 | +54:12.30 +3:48.60 | 38.1 +50.11 |