# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 20:16.24 | | 83.5   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 20:24.94 | +8.69 +8.69 | 82.9 +0.31 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BOGDANOWICZ Jurek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 21:14.33 00:43.00 | +58.10 +49.40 | 79.7 +2.06 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 21:29.64 | +1:13.40 +15.30 | 78.7 +2.60 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 21:43.33 | +1:27.10 +13.70 | 77.9 +3.09 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 21:46.32 | +1:30.08 +2.98 | 77.7 +3.19 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 22:16.41 00:33.00 | +2:00.17 +30.09 | 76.0 +4.26 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Ilnicki Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 22:33.58 | +2:17.34 +17.17 | 75.0 +4.87 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 22:46.08 00:33.00 | +2:29.84 +12.50 | 74.3 +5.31 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WOJDAT Pawel Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 22:57.20 00:33.00 | +2:40.96 +11.12 | 73.7 +5.71 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Hmsrandrade Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 23:50.06 00:33.00 | +3:33.82 +52.86 | 71.0 +7.58 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 24:30.17 | +4:13.93 +40.11 | 69.1 +9.00 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZEK Lukas Toyota Celica ST165 GT4 GrpA | H/A | 41:00.42 20:00.00 | +20:44.19 +16:30.26 | 41.3 +44.12 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYSLIWSKI Bartosz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 41:36.80 20:00.00 | +21:20.56 +36.36 | 40.7 +45.41 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VAZQUEZ Diego Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 42:05.05 20:33.00 | +21:48.81 +28.25 | 40.2 +46.41 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALA Radek Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 42:10.67 20:00.00 | +21:54.44 +5.63 | 40.1 +46.61 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Luis Carreiro Citroen AX Sport GrpA | H/A | 47:24.76 25:00.00 | +27:08.52 +5:14.08 | 35.7 +57.75 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Chile Chile](images/flgs/CL.gif) | AGUIRRE Pablo Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 48:15.72 25:00.00 | +27:59.48 +50.96 | 35.1 +59.56 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | ZILINSKAS Aurimas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +6:57.58 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GUZLINSKI Szymon Lancia Delta HF Integrale 16V GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marek Sala Toyota Supra MA70 3.0i GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Duarte Silva Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Costa Claudio Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Dehnel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Ricardo Borrajo Ford Sierra Cosworth 4x4 GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
= | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VAZQUEZ Ivan Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 55:13.30 35:00.00 | +34:57.06 +0.00 | 30.6 +74.36 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Diore Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:20.84 30:00.00 | +35:04.60 +7.54 | 30.6 +74.63 |