|
3 SS
2SS Gravel. 1SS Tarmac.....
26.1.2008 18:53 - 28.1.2008 23:00 |
123 |
RZ/SS 3 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | seb91 Renault Clio S1600 | S1600 | 02:43.04 | | 94.9   | 2. |  | Jonas Frannfors Renault Clio S1600 | S1600 | 03:00.30 | +17.26 +17.26 | 85.9 +4.01 | 3. |  | DEMIDOV Vladimir Lada 112 VK 1600 | S1600 | 03:04.26 | +21.22 +3.96 | 84.0 +4.93 | 4. |  | YILMAZ Fatih Renault Clio S1600 | S1600 | 03:12.14 | +29.11 +7.89 | 80.6 +6.77 | 5. |  | macias Suzuki Swift S1600 | S1600 | 03:36.42 | +53.38 +24.27 | 71.5 +12.41 | 6. |  | MORAVEC Tomas Renault Clio S1600 | S1600 | 04:28.00 01:30.00 | +1:44.96 +51.58 | 57.8 +24.41 | 7. |  | HEJTMANEK Jan Renault Clio S1600 | S1600 | 06:15.70 01:15.00 | +3:32.66 +1:47.71 | 41.2 +49.46 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | seb91 Renault Clio S1600 | S1600 | 07:35.36 | | 105.9   | 2. |  |  | Jonas Frannfors Renault Clio S1600 | S1600 | 07:52.89 | +17.53 +17.53 | 102.0 +1.31 | 3. | +1 |  | macias Suzuki Swift S1600 | S1600 | 08:44.67 | +1:09.31 +51.78 | 91.9 +5.17 | 4. | +5 |  | DEMIDOV Vladimir Lada 112 VK 1600 | S1600 | 08:56.55 | +1:21.19 +11.88 | 89.9 +6.06 | 5. | +5 |  | YILMAZ Fatih Renault Clio S1600 | S1600 | 09:07.02 | +1:31.66 +10.47 | 88.2 +6.84 | 6. |  |  | MORAVEC Tomas Renault Clio S1600 | S1600 | 09:50.19 01:30.00 | +2:14.83 +43.17 | 81.7 +10.06 | 7. | -4 |  | HEJTMANEK Jan Renault Clio S1600 | S1600 | 11:20.14 01:15.00 | +3:44.78 +1:29.95 | 70.9 +16.77 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|