# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MITACEK Jirka Toyota Celica st205 | A8 | 118:29.02 | | 95.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 118:39.33 | +10.31 +10.31 | 95.0 +0.05 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Ales Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 119:07.29 | +38.27 +27.96 | 94.6 +0.20 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 119:30.02 | +1:01.00 +22.73 | 94.3 +0.32 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 120:01.11 00:04.00 | +1:32.09 +31.09 | 93.9 +0.49 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ David Toyota Celica st205 | A8 | 120:26.15 | +1:57.13 +25.04 | 93.6 +0.62 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRBACEK Michal Lancia Delta | A8 | 121:01.72 | +2:32.69 +35.57 | 93.2 +0.81 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 121:11.25 | +2:42.22 +9.52 | 93.0 +0.86 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 126:37.12 | +8:08.10 +5:25.87 | 89.0 +2.60 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOKULIL Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 128:12.40 10:00.00 | +9:43.38 +1:35.28 | 87.9 +3.10 |
11. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PREISINGER Peter Toyota Celica st205 | A8 | 129:27.67 | +10:58.65 +1:15.27 | 87.1 +3.51 |
12. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 131:23.78 | +12:54.76 +1:56.11 | 85.8 +4.12 |
13. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Lancia Delta | A8 | 131:43.61 | +13:14.59 +19.82 | 85.6 +4.23 |
14. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LUKES Jiri Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 132:24.59 | +13:55.57 +40.98 | 85.1 +4.45 |
15. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 133:35.98 10:00.00 | +15:06.96 +1:11.39 | 84.4 +4.83 |
16. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 133:45.92 05:00.00 | +15:16.90 +9.94 | 84.3 +4.88 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Rene Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 137:22.89 20:00.00 | +18:53.86 +3:36.97 | 82.1 +6.03 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOBES Jan Lancia Delta | A8 | 137:36.77 15:00.00 | +19:07.75 +13.88 | 81.9 +6.11 |
19. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOMOLKA Jarda Toyota Celica st205 | A8 | 139:58.35 10:00.00 | +21:29.33 +2:21.58 | 80.5 +6.86 |
20. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 143:04.28 20:00.00 | +24:35.26 +3:05.93 | 78.8 +7.85 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 144:37.93 25:00.00 | +26:08.91 +1:33.65 | 77.9 +8.35 |
22. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVOBODA Venca Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 144:48.77 15:00.00 | +26:19.75 +10.84 | 77.9 +8.41 |
23. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMA Daniel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 147:48.81 25:00.00 | +29:19.79 +3:00.04 | 76.3 +9.37 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 149:52.18 20:15.00 | +31:23.16 +2:03.37 | 75.2 +10.02 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NECHANICKY Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 162:00.54 45:00.00 | +43:31.52 +12:08.36 | 69.6 +13.90 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALIK Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 162:49.68 40:15.00 | +44:20.66 +49.14 | 69.2 +14.16 |
27. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 165:37.49 35:00.00 | +47:08.47 +2:47.81 | 68.1 +15.05 |
28. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 166:49.79 45:00.00 | +48:20.78 +1:12.31 | 67.6 +15.44 |
29. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 166:51.00 50:00.00 | +48:21.98 +1.20 | 67.6 +15.44 |
30. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VASICEK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 169:22.50 50:00.00 | +50:53.48 +2:31.50 | 66.6 +16.25 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KASTANEK Zdenek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 172:21.90 40:00.00 | +53:52.88 +2:59.40 | 65.4 +17.21 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VACULIK Jaroslav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 178:17.40 55:10.00 | +59:48.38 +5:55.50 | 63.2 +19.10 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMCIK Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 180:29.00 55:00.00 | +61:59.98 +2:11.60 | 62.5 +19.80 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 183:56.70 65:00.00 | +65:27.68 +3:27.70 | 61.3 +20.90 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DANEK Miloslav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 185:29.20 65:00.00 | +67:00.18 +1:32.50 | 60.8 +21.40 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAPADLO Karel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 189:07.50 70:00.00 | +70:38.47 +3:38.30 | 59.6 +22.56 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LUKES Petr Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 194:23.70 65:00.00 | +75:54.68 +5:16.20 | 58.0 +24.24 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIK Martin Toyota Celica st205 | A8 | 195:15.20 75:15.00 | +76:46.18 +51.50 | 57.7 +24.51 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STALMACH Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 196:41.50 75:00.00 | +78:12.47 +1:26.30 | 57.3 +24.97 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERVENKA Filip Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 198:46.10 80:00.00 | +80:17.08 +2:04.60 | 56.7 +25.64 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PANCOCHA Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 203:57.90 85:00.00 | +85:28.88 +5:11.80 | 55.3 +27.30 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STEINER Pavel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 208:33.00 90:00.00 | +90:03.98 +4:35.10 | 54.1 +28.76 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PISTULKA David Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 208:42.40 90:00.00 | +90:13.38 +9.40 | 54.0 +28.81 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMESKAL Jaroslav Lancia Delta | A8 | 208:45.10 90:00.00 | +90:16.08 +2.70 | 54.0 +28.82 |
45. | ![Po předchozí RZ: 45. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 211:35.20 95:00.00 | +93:06.18 +2:50.10 | 53.3 +29.73 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORKOVEC Jirka Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 212:23.30 95:00.00 | +93:54.28 +48.10 | 53.1 +29.99 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CAHA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 216:10.90 94:40.00 | +97:41.88 +3:47.60 | 52.2 +31.20 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORAVEC Tomas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 218:38.30 100:00.00 | +100:09.28 +2:27.40 | 51.6 +31.98 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEZDEK Filip Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 221:34.70 105:00.00 | +103:05.68 +2:56.40 | 50.9 +32.92 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRPATA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 221:45.20 105:00.00 | +103:16.18 +10.50 | 50.8 +32.98 |