|
Noiker
18.1.2007 16:08 - 24.1.2007 23:59 |
1234 |
RZ/SS 1 - Noiker Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 13.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | STEPTYANIN Sergey Citroen Xsara 2005 | WRC | 07:23.58 | | 112.0   | 2. |  | BITTO Zsolti Subaru Impreza N12 | N4 | 07:44.54 | +20.96 +20.96 | 106.9 +1.52 | 3. |  | Tullamor Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 08:03.39 | +39.81 +18.85 | 102.8 +2.89 | 4. |  | Anders Edkvist Subaru Impreza 2006 WRC | WRC | 08:05.26 | +41.68 +1.87 | 102.4 +3.02 | 5. |  | johan1988 Subaru Impreza N11 | N4 | 08:15.05 | +51.47 +9.78 | 100.4 +3.73 | 6. |  | BIRT Matija Subaru Impreza 2003 | WRC | 08:17.66 | +54.08 +2.62 | 99.8 +3.92 | 7. |  | tamas mozes Subaru Impreza N11 | N4 | 08:28.07 | +1:04.50 +10.41 | 97.8 +4.67 | 8. |  | Peter Retkes Toyota Corolla | WRC | 08:43.08 | +1:19.51 +15.01 | 95.0 +5.76 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | STEPTYANIN Sergey Citroen Xsara 2005 | WRC | 07:23.58 | | 112.0   | 2. |  | BITTO Zsolti Subaru Impreza N12 | N4 | 07:44.54 | +20.96 +20.96 | 106.9 +1.52 | 3. |  | Tullamor Citroen Xsara WRC 05 | WRC | 08:03.39 | +39.81 +18.85 | 102.8 +2.89 | 4. |  | Anders Edkvist Subaru Impreza 2006 WRC | WRC | 08:05.26 | +41.68 +1.87 | 102.4 +3.02 | 5. |  | johan1988 Subaru Impreza N11 | N4 | 08:15.05 | +51.47 +9.78 | 100.4 +3.73 | 6. |  | BIRT Matija Subaru Impreza 2003 | WRC | 08:17.66 | +54.08 +2.62 | 99.8 +3.92 | 7. |  | tamas mozes Subaru Impreza N11 | N4 | 08:28.07 | +1:04.50 +10.41 | 97.8 +4.67 | 8. |  | Peter Retkes Toyota Corolla | WRC | 08:43.08 | +1:19.51 +15.01 | 95.0 +5.76 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|