|
mixed gravel
falstone -> mineshaft -> sipirkakim + bonus, no servis, real demage
20.1.2006 0:20 - 22.1.2006 12:00 |
1234 |
RZ/SS 2 - Mineshaft Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch běžný a suchý, dobré podmínky, poledne, ???, ??? 8.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | NYILAS Mihaly Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 04:40.97 | | 105.1   | 2. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Ferenc Marian Subaru Impreza 2003 | WRC | 04:57.77 | +16.80 +16.80 | 99.1 +2.05 | 3. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | cal Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 04:57.86 | +16.89 +0.09 | 99.1 +2.06 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Subaru Impreza 2005 | WRC | 05:00.13 | +19.16 +2.25 | 98.4 +2.34 | 5. | ![Chile Chile](images/flgs/CL.gif) | Benjamin Castellon _New N4 car | N4 | 05:06.92 | +25.95 +6.79 | 96.2 +3.17 | 6. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SOSNIN Aleksey Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 05:17.47 | +36.50 +10.55 | 93.0 +4.45 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MLEZIVA Jakub Ford Focus 2004 WRC | WRC | 05:18.43 | +37.46 +0.96 | 92.7 +4.57 | 8. | | INKIN Alexander Hyundai Accent | WRC | 05:18.75 | +37.79 +0.33 | 92.6 +4.61 | 9. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Peter Retkes _New N4 car | N4 | 05:29.79 | +48.82 +11.03 | 89.5 +5.95 | 10. | | ChupikWRC Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 05:41.15 | +1:00.19 +11.36 | 86.5 +7.34 | 11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVOBODA Martin _New N4 car | N4 | 05:46.45 00:30.00 | +1:05.48 +5.30 | 85.2 +7.99 | 12. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Gyongyosi Nandor _New N4 car | N4 | 05:49.92 | +1:08.95 +3.47 | 84.4 +8.41 | 13. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | guillermo sanchez _New N4 car | N4 | 05:51.10 | +1:10.13 +1.18 | 84.1 +8.55 | 14. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Intsel Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:05.23 | +1:24.26 +14.13 | 80.8 +10.28 | 15. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KarelSV Citroen Xsara | WRC | 06:15.61 00:20.00 | +1:34.65 +10.39 | 78.6 +11.54 | 16. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Ostapiuk MG S1600 | S1600 | 06:15.79 | +1:34.82 +0.18 | 78.6 +11.56 | 17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAVLICEK Adam _New N4 car | N4 | 06:21.46 00:20.00 | +1:40.49 +5.67 | 77.4 +12.26 | 18. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLECKAR Tomas Subaru Impreza 2005 | WRC | 06:23.22 | +1:42.26 +1.76 | 77.0 +12.47 | 19. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MICHAL Martin Renault Clio S1600 | S1600 | 06:27.82 | +1:46.86 +4.59 | 76.1 +13.03 | 20. | ![Nový Zéland Nový Zéland](images/flgs/NZ.gif) | Peter Sims MG S1600 | S1600 | 07:41.85 | +3:00.88 +1:14.03 | 63.9 +22.06 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | NYILAS Mihaly Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 08:21.13 | | 106.3   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Ferenc Marian Subaru Impreza 2003 | WRC | 08:43.49 | +22.36 +22.36 | 101.8 +1.51 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Subaru Impreza 2005 | WRC | 08:48.62 | +27.49 +5.13 | 100.8 +1.86 | 4. | +4 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | cal Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 08:52.10 | +30.97 +3.48 | 100.1 +2.09 | 5. | +5 | ![Chile Chile](images/flgs/CL.gif) | Benjamin Castellon _New N4 car | N4 | 09:05.45 | +44.31 +13.34 | 97.7 +2.99 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MLEZIVA Jakub Ford Focus 2004 WRC | WRC | 09:08.20 | +47.07 +2.76 | 97.2 +3.18 | 7. | +5 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SOSNIN Aleksey Peugeot 307 WRC 2005 | WRC | 09:17.87 | +56.73 +9.66 | 95.5 +3.83 | 8. | +5 | | INKIN Alexander Hyundai Accent | WRC | 09:23.82 | +1:02.69 +5.95 | 94.5 +4.24 | 9. | +12 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Peter Retkes _New N4 car | N4 | 09:45.69 | +1:24.56 +21.87 | 91.0 +5.71 | 10. | +5 | | ChupikWRC Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 09:46.96 | +1:25.82 +1.27 | 90.8 +5.80 | 11. | +7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVOBODA Martin _New N4 car | N4 | 09:55.67 00:30.00 | +1:34.54 +8.71 | 89.4 +6.39 | 12. | -7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLECKAR Tomas Subaru Impreza 2005 | WRC | 10:11.78 | +1:50.65 +16.11 | 87.1 +7.48 | 13. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Ostapiuk MG S1600 | S1600 | 10:12.05 | +1:50.92 +0.27 | 87.1 +7.49 | 14. | +10 | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | Gyongyosi Nandor _New N4 car | N4 | 10:19.57 | +1:58.44 +7.52 | 86.0 +8.00 | 15. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAVLICEK Adam _New N4 car | N4 | 10:20.94 00:20.00 | +1:59.81 +1.37 | 85.8 +8.10 | 16. | +10 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | guillermo sanchez _New N4 car | N4 | 10:29.20 | +2:08.06 +8.25 | 84.7 +8.65 | 17. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KarelSV Citroen Xsara | WRC | 10:32.84 00:20.00 | +2:11.71 +3.65 | 84.2 +8.90 | 18. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MICHAL Martin Renault Clio S1600 | S1600 | 10:49.90 | +2:28.77 +17.05 | 82.0 +10.05 | 19. | +10 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Intsel Fiat Punto S1600 | S1600 | 11:38.33 | +3:17.19 +48.43 | 76.3 +13.32 | 20. | -1 | ![Nový Zéland Nový Zéland](images/flgs/NZ.gif) | Peter Sims MG S1600 | S1600 | 11:54.86 | +3:33.73 +16.54 | 74.5 +14.44 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|