|
1
13.2.2021 13:26 - 19.2.2021 23:59 |
1234 |
RZ/SS 2 - Peklo II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mírná mlha, zataženo 8.5 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | HOFFMANN Jakub Toyota Yaris WRC 2018 | RC1 | 05:23.69 | | 94.5   | 2. |  | DOLEZAL Jakub Toyota Yaris WRC 2018 | RC1 | 05:27.85 | +4.16 +4.16 | 93.3 +0.49 | 3. |  | PLOJHAR Otas VW Polo R WRC 2016 | RC1 | 05:33.36 | +9.67 +5.51 | 91.8 +1.14 | 4. |  | Stepan Paulat Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 06:22.10 | +58.41 +48.75 | 80.1 +6.87 | 5. |  | michald Peugeot 208 R2 | RC4 | 10:23.69 05:00.00 | +5:00.00 +4:01.59 | 49.1 +35.29 | = |  | Pavel S Peugeot 208 R2 | RC4 | 10:23.69 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.1 +35.29 | 7. | | GRIZZLY RACING TRACKS Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 11:22.10 05:00.00 | +5:58.41 +58.41 | 44.9 +42.17 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | HOFFMANN Jakub Toyota Yaris WRC 2018 | RC1 | 14:10.87 | | 90.1   | 2. |  |  | PLOJHAR Otas VW Polo R WRC 2016 | RC1 | 14:39.48 | +28.61 +28.61 | 87.2 +1.34 | 3. |  |  | DOLEZAL Jakub Toyota Yaris WRC 2018 | RC1 | 19:15.04 05:00.00 | +5:04.16 +4:35.56 | 66.4 +14.28 | 4. | -1 |  | Stepan Paulat Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 20:09.29 05:00.00 | +5:58.41 +54.25 | 63.4 +16.83 | 5. | -2 |  | michald Peugeot 208 R2 | RC4 | 24:10.88 10:00.00 | +10:00.00 +4:01.59 | 52.9 +28.17 | = | -2 |  | Pavel S Peugeot 208 R2 | RC4 | 24:10.88 05:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 52.9 +28.17 | 7. | -4 | | GRIZZLY RACING TRACKS Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 25:09.29 10:00.00 | +10:58.41 +58.41 | 50.8 +30.91 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|