|
Test pAS
dla Wojciecha(gravel)
23.1.2015 19:07 - 24.1.2015 19:08 |
| 123456 |
RZ/SS 3 - Sweet Lamb Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, mlhavo, jasno 5.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
| |
|
| | PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 | |
|
| # | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  |  | ZAWISZA Maciej Citroen C4 WRC 08 | WRC | 10:12.22 | | 107.0   | | 2. |  |  | STUCHLIK Wojtek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 10:20.35 | +8.13 +8.13 | 105.6 +0.45 | | 3. | +1 |  | TEPLY Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 10:39.86 | +27.64 +19.51 | 102.4 +1.52 | | 4. | +1 |  | SKOWRONSKI Marcin Ford Focus RS WRC 01 | WRC | 10:47.45 | +35.22 +7.59 | 101.2 +1.94 | | 5. | +1 |  | SHESTAVIN Dmitriy Subaru Impreza N14 | N4 | 10:56.42 | +44.20 +8.96 | 99.8 +2.43 | | 6. | +1 |  | KURPIOS Rafal Subaru Impreza N14 | N4 | 10:58.68 | +46.46 +2.25 | 99.5 +2.55 | | 7. | +2 |  | OLEKSINSKI Pawel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 11:14.13 | +1:01.91 +15.45 | 97.2 +3.40 | | 8. | +3 |  | Mati Orel Subaru Impreza N14 | N4 | 11:39.90 | +1:27.68 +25.77 | 93.6 +4.82 | | 9. | +3 |  | STEFANENKO Alexandr BMW M3 e30 grH | H | 11:51.49 | +1:39.27 +11.59 | 92.1 +5.45 | | 10. | +6 |  | DIACONESCU Remus Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 20:29.53 10:00.00 | +10:17.30 +8:38.04 | 53.3 +33.92 | | 11. | +3 |  | IBN Adam Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 20:34.40 10:00.00 | +10:22.17 +4.87 | 53.1 +34.19 | | 12. | +2 |  | Adamek26 Citroen C4 WRC 08 | WRC | 20:53.54 10:00.00 | +10:41.32 +19.14 | 52.3 +35.24 | | 13. | +4 |  | JANKOWSKI Dariusz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 20:55.79 10:00.00 | +10:43.57 +2.25 | 52.2 +35.36 | | 14. | +3 |  | SKORNYAKOV Anton Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 21:20.95 10:00.00 | +11:08.73 +25.16 | 51.1 +36.74 |
|
Sledovat turnaj živě
|
| Události na serveru |
|---|
15.07.2025: Aktualizovaná trať:
| 28.06.2025: Nová trať:
| 23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
|
|
|
|