|
14.Classic Cup 2010
Rallye Köln-Ahrweiler
info: http://bkl.bruhy.de
6.11.2010 0:05 - 12.11.2010 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 6 - Südschleife (PDT) Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a vlhký, špatné podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 5.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | GRGURINA Robi Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:45.65 | | 81.4   | 2. | | POUSTKA Vaclav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:50.02 | +4.36 +4.36 | 79.8 +0.86 | 3. | | Mitch Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 04:01.23 | +15.58 +11.21 | 76.1 +3.05 | 4. | | CHOLASTA Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:06.09 | +20.44 +4.87 | 74.6 +4.01 | 5. | | MATEJKA Miroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:07.69 | +22.04 +1.60 | 74.1 +4.32 | 6. | | SLUNECKO Jiri Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 04:30.20 | +44.55 +22.51 | 67.9 +8.73 | 7. | | CRESPO Fernando Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:35.87 | +50.22 +5.67 | 66.6 +9.85 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | GRGURINA Robi Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 25:45.97 | | 103.2   | 2. | | | Mitch Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 27:05.22 | +1:19.25 +1:19.25 | 98.1 +1.79 | 3. | | | POUSTKA Vaclav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 27:10.07 | +1:24.10 +4.84 | 97.8 +1.90 | 4. | +1 | | CHOLASTA Petr Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:43.29 | +1:57.32 +33.22 | 95.9 +2.65 | 5. | -1 | | CRESPO Fernando Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 27:59.26 | +2:13.29 +15.97 | 95.0 +3.01 | 6. | | | MATEJKA Miroslav Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 29:10.27 | +3:24.30 +1:11.01 | 91.1 +4.61 | 7. | | | SLUNECKO Jiri Skoda Fabia S2000 evo1 | S2000 | 30:48.31 | +5:02.33 +1:38.04 | 86.3 +6.82 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|