|
1
8.5.2014 17:30 - 9.5.2014 17:31 |
12 |
RZ/SS 2 - Puy du Lac Výpis pro třídu (skupinu): S2000 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PIKNER Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:17.94 | | 90.9   | 2. | | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:24.95 | +7.02 +7.02 | 87.8 +1.40 | 3. | | KOZMIK Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:27.01 | +9.07 +2.06 | 86.9 +1.81 | 4. | | Levent Engin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 08:17.94 05:00.00 | +5:00.00 +4:50.93 | 36.1 +60.00 | = | | HOFMAN Bartosz Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 08:17.94 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 36.1 +60.00 | = | | PRIKRYL Roman Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 08:17.94 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 36.1 +60.00 | 7. | | ZARYCHTA Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 08:47.94 05:30.00 | +5:30.00 +30.00 | 34.1 +66.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:15.21 | | 85.7   | 2. | +1 | | KOZMIK Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:20.31 | +5.09 +5.09 | 84.3 +0.68 | 3. | +2 | | PIKNER Tomas Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:20.42 | +5.21 +0.11 | 84.3 +0.70 | 4. | -3 | | HOFMAN Bartosz Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 10:07.03 05:00.00 | +4:51.82 +4:46.61 | 44.5 +38.91 | 5. | +1 | | Levent Engin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 10:21.33 05:00.00 | +5:06.12 +14.30 | 43.5 +40.82 | 6. | +2 | | PRIKRYL Roman Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 10:30.92 05:00.00 | +5:15.72 +9.60 | 42.8 +42.10 | 7. | | | ZARYCHTA Daniel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 10:56.58 05:30.00 | +5:41.37 +25.66 | 41.1 +45.52 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
| 10.01.2024: Aktualizované tratě: |
|
|
|