|
Gravel
for all drivers wich hate everyday tarmac tournaments
8.7.2009 19:11 - 10.7.2009 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 7 - Mineshaft II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch běžný a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 8.2 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KABIN Vitaliy Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 05:23.07 | | 91.4   | 2. | | WALCZAK Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:04.78 | +41.71 +41.71 | 80.9 +5.09 | 3. | | SKRABAL Roman jr. Citroen Saxo S1600 | S1600 | 06:23.07 01:00.00 | +1:00.00 +18.29 | 77.1 +7.32 | = | | SAWICKI Darek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:23.07 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 77.1 +7.32 | = | | STENER Pawel Renault Clio R3 | S1600 | 06:23.07 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 77.1 +7.32 | = | | WACH Tomek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:23.07 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 77.1 +7.32 | 7. | | TAZu Renault Clio R3 | S1600 | 07:15.07 | +1:52.00 +52.00 | 67.9 +13.66 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | STENER Pawel Renault Clio R3 | S1600 | 36:08.42 02:00.00 | | 82.7   | 2. | | | WACH Tomek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 36:44.23 03:00.00 | +35.81 +35.81 | 81.3 +0.72 | 3. | | | WALCZAK Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 37:01.19 00:33.00 | +52.76 +16.95 | 80.7 +1.06 | 4. | +1 | | KABIN Vitaliy Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 39:01.73 04:00.00 | +2:53.30 +2:00.54 | 76.6 +3.48 | 5. | -1 | | TAZu Renault Clio R3 | S1600 | 40:21.07 01:00.00 | +4:12.64 +1:19.34 | 74.0 +5.07 | 6. | | | SKRABAL Roman jr. Citroen Saxo S1600 | S1600 | 41:08.00 03:00.00 | +4:59.57 +46.93 | 72.6 +6.02 | 7. | | | SAWICKI Darek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 43:52.93 07:33.00 | +7:44.50 +2:44.93 | 68.1 +9.33 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|