|
test
19.9.2016 12:11 - 25.9.2016 23:59 |
12 |
RZ/SS 2 - Sumburk 2007 Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 12.4 km | Vše / RC1 RC2 RGT RC3 RC4 RC5 WRC H/B H/A H/4 H/2 |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | SMEIDLER Ivo Ford Fiesta R5 | RC2 | 07:32.73 | | 98.6   | 2. |  | JEZEK Stana Opel Corsa C S1600 | RC3 | 12:32.73 05:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 59.3 +24.19 | = |  | PAVLIK Denis Ford Fiesta R2 | RC4 | 12:32.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 59.3 +24.19 | = |  | JAKVID Milan Ford Fiesta R2 | RC4 | 12:32.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 59.3 +24.19 | = |  | ONDRA Jaroslav Ford Fiesta R2 | RC4 | 12:32.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 59.3 +24.19 | = |  | JEZEK Stanislav Opel Corsa C S1600 | RC3 | 12:32.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 59.3 +24.19 | = |  | MANCIK Alda Citroen DS3 R3-MAX | RC3 | 12:32.73 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 59.3 +24.19 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | SMEIDLER Ivo Ford Fiesta R5 | RC2 | 15:45.94 | | 94.4   | 2. |  |  | JEZEK Stana Opel Corsa C S1600 | RC3 | 20:48.77 05:00.00 | +5:02.82 +5:02.82 | 71.5 +12.21 | 3. |  |  | PAVLIK Denis Ford Fiesta R2 | RC4 | 25:45.95 10:00.00 | +10:00.00 +4:57.18 | 57.8 +24.19 | = |  |  | JAKVID Milan Ford Fiesta R2 | RC4 | 25:45.95 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 57.8 +24.19 | = |  |  | ONDRA Jaroslav Ford Fiesta R2 | RC4 | 25:45.95 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 57.8 +24.19 | 6. |  |  | JEZEK Stanislav Opel Corsa C S1600 | RC3 | 25:48.77 10:00.00 | +10:02.82 +2.82 | 57.6 +24.31 | = |  |  | MANCIK Alda Citroen DS3 R3-MAX | RC3 | 25:48.77 10:00.00 | +10:02.82 +0.00 | 57.6 +24.31 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|