|
Fido- test
Pro nové členy
18.5.2008 20:00 - 24.5.2008 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 7 - Hualapai Nation Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 8.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | Po RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | PETRUJ Martin Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 03:51.22 | | 133.9   | 2. |  | ROHLENA Martin Citroen C4 WRC 07 | WRC | 03:52.33 | +1.11 +1.11 | 133.3 +0.13 | 3. |  | SOJKA Karel Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 03:55.25 | +4.03 +2.92 | 131.6 +0.47 | 4. |  | HLINKA Jiri Subaru Impreza N12 | N4 | 04:09.64 | +18.42 +14.39 | 124.0 +2.14 | 5. |  | BRHLIK Jan Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 04:14.72 | +23.50 +5.08 | 121.5 +2.73 | 6. |  | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 04:39.90 | +48.69 +25.18 | 110.6 +5.66 | 7. |  | ZEHNAL Martin Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 04:51.22 01:00.00 | +1:00.00 +11.31 | 106.3 +6.98 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PETRUJ Martin Subaru Impreza WRC 06 | WRC | 20:20.90 | | 129.7   | 2. |  |  | SOJKA Karel Mitsubishi Lancer Evo VII | WRC | 21:47.78 00:10.00 | +1:26.88 +1:26.88 | 121.1 +1.97 | 3. |  |  | ROHLENA Martin Citroen C4 WRC 07 | WRC | 21:55.71 | +1:34.81 +7.93 | 120.4 +2.15 | 4. | +1 |  | HLINKA Jiri Subaru Impreza N12 | N4 | 24:08.43 | +3:47.53 +2:12.72 | 109.4 +5.17 | 5. | +1 |  | BRHLIK Jan Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 24:26.42 | +4:05.52 +17.98 | 108.0 +5.58 | 6. | -2 |  | ZEHNAL Martin Skoda Fabia WRC 05 | WRC | 24:40.86 04:00.00 | +4:19.95 +14.44 | 107.0 +5.91 | 7. |  |  | VALENA Frantisek Renault Clio S1600 | S1600 | 25:21.37 | +5:00.47 +40.51 | 104.1 +6.83 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|