|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | LAHOLA Lubos Renault Clio S1600 | S1600 | 04:27.71 | | 80.7   | 2. | | BaxaJiri Renault Clio R3 | S1600 | 04:31.26 | +3.55 +3.55 | 79.6 +0.59 | 3. | | GULAS Michal Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 04:50.97 | +23.26 +19.71 | 74.2 +3.88 | 4. | | SMERDA Honza Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 09:27.71 05:00.00 | +5:00.00 +4:36.74 | 38.0 +50.00 | = | | KREJCI Mira Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 09:27.71 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 38.0 +50.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | LAHOLA Lubos Renault Clio S1600 | S1600 | 26:04.41 | | 87.9   | 2. | | | BaxaJiri Renault Clio R3 | S1600 | 26:43.46 | +39.04 +39.04 | 85.8 +1.02 | 3. | | | GULAS Michal Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 28:40.00 | +2:35.59 +1:56.54 | 80.0 +4.07 | 4. | +1 | | SMERDA Honza Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 45:49.75 20:00.00 | +19:45.33 +17:09.75 | 50.0 +31.03 | 5. | +1 | | KREJCI Mira Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 46:35.83 20:00.00 | +20:31.42 +46.08 | 49.2 +32.24 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
LAHOLA Lubos | Renault Clio S1600 | S1600 | Mokré na asfalt | 01:36.17 | 02:59.50 | 04:27.71 | | BaxaJiri | Renault Clio R3 | S1600 | Mokré na asfalt | -00:04.64 | -00:00.42 | +00:03.54 | C | GULAS Michal | Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | Mokré na asfalt | +00:03.13 | +00:14.79 | +00:23.26 | C | SMERDA Honza | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Mokré na asfalt | --:--:-- | --:--:-- | +04:59.99 | | KREJCI Mira | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Mokré na asfalt | --:--:-- | --:--:-- | +04:59.99 | | KRIZKA Martin | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Mokré na asfalt | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|