|
Testing Team Rally
Nastaveno podle podniku Nexus Rally 2012. Jedná se o 2.sekci 1.etapy (RZ 5-8).
18.4.2013 9:00 - 24.4.2013 23:00 |
1234 |
RZ/SS 2 - Harwood Forest II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch běžný a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 5.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HRADIL Lukas Citroen C2 S1600 | S1600 | 03:36.64 | | 98.0   | 2. | | VITA Pavel Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:38.61 | +1.97 +1.97 | 97.2 +0.33 | 3. | | PESKA Milan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:41.28 | +4.63 +2.67 | 96.0 +0.79 | 4. | | MATEJKA Miroslav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:51.99 | +15.35 +10.71 | 91.6 +2.60 | 5. | | VALEK Vlasta Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:20.00 | +43.36 +28.01 | 81.7 +7.35 | 6. | | PETA Lubos Honda Civic R3 | S1600 | 08:36.64 05:00.00 | +5:00.00 +4:16.64 | 41.1 +50.85 | = | | JILEMNICKY Martin Citroen C2 S1600 | S1600 | 08:36.64 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 41.1 +50.85 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | HRADIL Lukas Citroen C2 S1600 | S1600 | 08:08.66 | | 100.9   | 2. | +1 | | PESKA Milan Ford Fiesta S1600 | S1600 | 08:13.45 | +4.78 +4.78 | 99.9 +0.35 | 3. | +1 | | VITA Pavel Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 08:17.87 | +9.19 +4.42 | 99.1 +0.67 | 4. | +3 | | MATEJKA Miroslav Ford Fiesta S1600 | S1600 | 08:49.98 | +41.32 +32.11 | 93.1 +3.02 | 5. | +1 | | VALEK Vlasta Ford Fiesta S1600 | S1600 | 09:09.61 | +1:00.95 +19.63 | 89.7 +4.45 | 6. | -5 | | JILEMNICKY Martin Citroen C2 S1600 | S1600 | 12:57.30 05:00.00 | +4:48.63 +3:47.68 | 63.5 +21.07 | 7. | -2 | | PETA Lubos Honda Civic R3 | S1600 | 13:24.43 05:00.00 | +5:15.77 +27.14 | 61.3 +23.05 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|