|
Gästabudstrofen
Svenska RBR lösen
17.8.2006 17:05 - 19.8.2006 23:59 |
| 1234 |
RZ/SS 4 - Rally School Stage II Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
| |
|
| | PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
| # | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  | Peter Lundstrom Subaru Impreza 2005 | WRC | 01:18.47 | | 105.5   | | 2. |  | Kekke Nordlund Citroen Xsara | WRC | 01:21.11 | +2.64 +2.64 | 102.1 +1.15 | | 3. |  | Anders Olsson Citroen Xsara 2005 | WRC | 01:21.45 | +2.98 +0.34 | 101.6 +1.30 | | 4. |  | E. Tigerberg Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 01:23.50 | +5.03 +2.04 | 99.2 +2.19 | | 5. |  | mikael SVARD Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 01:32.02 | +13.55 +8.52 | 90.0 +5.89 | | 6. |  | martin.jonsson Citroen Xsara 2005 | WRC | 02:19.12 01:00.00 | +1:00.64 +47.10 | 59.5 +26.37 | | = |  | Erik Persson Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 02:19.12 01:00.00 | +1:00.64 +0.00 | 59.5 +26.37 |
|
| # | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
|---|
| 1. |  |  | Peter Lundstrom Subaru Impreza 2005 | WRC | 09:40.73 | | 102.3   | | 2. |  |  | Anders Olsson Citroen Xsara 2005 | WRC | 09:53.05 | +12.32 +12.32 | 100.2 +0.75 | | 3. |  |  | E. Tigerberg Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 10:07.35 | +26.62 +14.30 | 97.8 +1.61 | | 4. |  |  | mikael SVARD Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 11:13.23 | +1:32.49 +1:05.88 | 88.2 +5.61 | | 5. | +1 |  | Kekke Nordlund Citroen Xsara | WRC | 11:40.34 | +1:59.61 +27.11 | 84.8 +7.25 | | 6. | -1 |  | martin.jonsson Citroen Xsara 2005 | WRC | 12:30.85 03:00.00 | +2:50.11 +50.51 | 79.1 +10.31 | | 7. |  |  | Erik Persson Skoda Octavia WRC Evo II | WRC | 13:43.49 02:00.00 | +4:02.76 +1:12.65 | 72.1 +14.71 |
|
Sledovat turnaj živě
|
| Události na serveru |
|---|
09.12.2025: Nové auto:
| 15.07.2025: Aktualizovaná trať:
| 28.06.2025: Nová trať:
| 23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
|
|
|
|