|
SHAKEDOWN RALLY de SAN LUIS 2011 (CAR2011)
SHAKEDOWN RALLY de SAN LUIS 2011 (CAR2011) mas informacion en nuestro foro: http://rallyalpalo.foroargentina.net/forum
Inscripciones Abiertas!!!
4.10.2011 5:01 - 6.10.2011 4:59 |
12 |
RZ/SS 2 - SHAKEDOWN Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | FAVIA Mikel Subaru Impreza N12 | N4 | 03:53.38 | | 101.8   | 2. |  | MARZOA Juan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:54.15 | +0.77 +0.77 | 101.5 +0.12 | 3. |  | AGUERO juanm Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:04.84 | +11.46 +10.69 | 97.0 +1.74 | 4. |  | GUTIERREZ JORGE Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 04:14.10 | +20.72 +9.26 | 93.5 +3.14 | 5. |  | Diego Gonzalez Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:04.56 | +1:11.18 +50.46 | 78.0 +10.78 | 6. |  | Federico Hellriegel Subaru Impreza N14 | N4 | 05:40.14 | +1:46.76 +35.58 | 69.9 +16.18 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | FAVIA Mikel Subaru Impreza N12 | N4 | 07:46.30 | | 101.9   | 2. |  |  | MARZOA Juan Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 07:48.57 | +2.27 +2.27 | 101.4 +0.17 | 3. | +2 |  | AGUERO juanm Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:01.58 | +1:15.28 +1:13.01 | 87.7 +5.70 | 4. | -1 |  | GUTIERREZ JORGE Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:08.51 01:00.00 | +1:22.21 +6.94 | 86.6 +6.23 | 5. | -2 |  | Diego Gonzalez Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 09:58.97 01:00.00 | +2:12.66 +50.46 | 79.3 +10.05 | 6. |  |  | Federico Hellriegel Subaru Impreza N14 | N4 | 10:37.47 | +2:51.17 +38.50 | 74.5 +12.97 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|