|
Ranky N4
|
|
|
Požadované licence:
|
MMCR 2022
|
Startovní listina (.csv) |
|
Autor
|
HAMSIK Daniel |
Platnost
|
15.1.2011 16:10 - 16.1.2011 16:30
|
Fyzika
|
Základní fyzika
|
Obtížnost
|
Střední |
Poškození
|
Střední
|
Délka
|
91,5 km
|
|
Přidat záložku |
|
Chráněný heslem
|
Ne
|
Povolená auta / fyziky
|
2 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Mitsubishi Lancer Evo 9, Základní fyzika
|
Zákaz přerušit turnaj
|
Ano
|
|
V cíli / Na startu
|
1 / 1
(Celý seznam)
(Schovej)
HAMSIK Daniel
|
Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | Seznam replayů |
|
| | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
---|
1 | Autiovaara | 6,1 km | Sníh | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 2 | Kaihuavaara II | 6,1 km | Sníh | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 3 | Mustaselka II | 7,7 km | Sníh | Suchý / Nový | Sníh | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 4 | Harwood Forest II | 5,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 5 | Mineshaft | 8,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 6 | East-West II | 9,6 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 7 | Joux Verte II | 7,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 8 | Noiker | 13,8 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 9 | Noiker II | 13,7 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 10 | Tanner II | 4,0 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | Servisní zóna (60 min.) | SupeRally | 11 | Hualapai Nation | 8,6 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|