|
|
s2 test
|
| |
|
SR 180
|
| |
| |
| Požadované licence:
|
Default Licence (all drivers)
|
| Startovní listina (.csv) |
| |
| Autor
|
TESLA Nikolas |
| Platnost
|
2.6.2010 4:05 - 3.6.2010 4:06
|
| Fyzika
|
Základní fyzika
|
| Obtížnost
|
Těžká |
| Poškození
|
Realistické
|
| Délka
|
55,5 km
|
| |
Přidat záložku |
| |
| Chráněný heslem
|
Ne
|
| Povolená auta / fyziky
|
7 modifikací
(Celý seznam)
(Schovej)
Abarth Grande Punto S2000, Ford Fiesta S2000, Lada 112 VK S2000, Peugeot 207 S2000, Skoda Fabia S2000 evo1, Volkswagen Polo Mk.IV S2000, Základní fyzika
|
| Zákaz přerušit turnaj
|
Ano
|
| |
| V cíli / Na startu
|
1 / 1
(Celý seznam)
(Schovej)
TESLA Nikolas
|
| Výsledky | Konečné výsledky (.csv) | | Seznam replayů |
| |
| | | | | RZ | Název RZ | Povrch | Pneumatiky | |
|---|
1 | Stryckovy - Zadni Porici | 6,9 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | | Servisní zóna (90 min.) | 2 | Osli - Stryckovy | 10,6 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | | Servisní zóna (90 min.) | 3 | Hradek 1 | 5,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | | Servisní zóna (90 min.) | | SupeRally | 4 | Hradek 2 | 5,8 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | | Servisní zóna (30 min.) | 5 | Liptakov 1 | 6,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | | Servisní zóna (30 min.) | | SupeRally | 6 | Liptakov 2 | 6,0 km | Asfalt | Suchý / Nový | Slicky | | | Servisní zóna (90 min.) | 7 | Shepherds Shield II | 4,9 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | | Servisní zóna (60 min.) | | SupeRally | 8 | Rally School Stage II | 2,3 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | | Servisní zóna (90 min.) | 9 | Rally School Stage | 2,2 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | | Servisní zóna (60 min.) | 10 | Fraizer Wells | 5,0 km | Šotolina | Suchý / Nový | Suchá šotolina | | | SupeRally |
|
Podrobný náhled turnaje
|
| Události na serveru |
|---|
15.07.2025: Aktualizovaná trať:
| 28.06.2025: Nová trať:
| 23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
|
|
|
|