# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford RS200 GrpB | H/B | 80:51.37 | | 106.6   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 82:14.39 | +1:23.02 +1:23.02 | 104.8 +0.58 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 86:29.60 | +5:38.24 +4:15.22 | 99.7 +2.35 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 87:33.53 | +6:42.16 +1:03.92 | 98.5 +2.80 |
5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 91:26.10 | +10:34.73 +3:52.57 | 94.3 +4.42 |
6. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 92:51.38 05:00.00 | +12:00.01 +1:25.28 | 92.9 +5.01 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GEMELA Milan Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 93:17.26 | +12:25.89 +25.88 | 92.4 +5.19 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | BOKOV Sergey LADA Kalina RC2 GrpA | H/A | 93:23.70 | +12:32.33 +6.44 | 92.3 +5.24 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Audi 200 quattro GrpA | H/A | 97:30.62 | +16:39.25 +4:06.92 | 88.4 +6.95 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JARES David Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 98:04.19 | +17:12.82 +33.57 | 87.9 +7.19 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 98:10.41 | +17:19.04 +6.22 | 87.8 +7.23 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHWARZ Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 102:03.69 | +21:12.32 +3:53.28 | 84.5 +8.85 |
13. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DEHNEL Aleks Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 102:14.69 10:00.00 | +21:23.32 +11.00 | 84.3 +8.93 |
14. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 106:47.71 15:00.00 | +25:56.34 +4:33.02 | 80.7 +10.83 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 107:54.56 15:00.00 | +27:03.19 +1:06.84 | 79.9 +11.30 |
16. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Paula Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 110:25.52 10:00.00 | +29:34.15 +2:30.96 | 78.1 +12.35 |
17. | -1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Medeiros Paulo Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 110:57.12 20:00.00 | +30:05.75 +31.60 | 77.7 +12.57 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKULEC Dusan Ford RS200 GrpB | H/B | 119:37.99 25:00.00 | +38:46.62 +8:40.87 | 72.1 +16.19 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 122:38.19 30:00.00 | +41:46.82 +3:00.20 | 70.3 +17.44 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 124:37.02 35:00.00 | +43:45.65 +1:58.83 | 69.2 +18.27 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 126:05.14 40:00.00 | +45:13.77 +1:28.12 | 68.4 +18.88 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 139:55.60 45:00.00 | +59:04.23 +13:50.46 | 61.6 +24.66 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Polski Fiat 125p Grp2 | H/2 | 148:07.61 45:00.00 | +67:16.24 +8:12.01 | 58.2 +28.09 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRAVEC Jozko Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 160:34.56 75:00.00 | +79:43.18 +12:26.95 | 53.7 +33.29 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 165:50.12 85:00.00 | +84:58.76 +5:15.57 | 52.0 +35.48 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 174:12.50 75:00.00 | +93:21.13 +8:22.37 | 49.5 +38.98 |