# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HORESOVSKY Jakub Audi Sport quattro GrpB | H/B | 27:18.93 00:10.00 | | 103.5   |
2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALERIAN Vaclav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 27:42.35 | +23.42 +23.42 | 102.0 +0.50 |
3. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BUJACEK Martin Audi Sport quattro GrpB | H/B | 27:47.30 | +28.37 +4.95 | 101.7 +0.60 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOJKA Karel Audi Sport quattro GrpB | H/B | 28:37.68 | +1:18.75 +50.38 | 98.7 +1.67 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOLC Dominik Audi Sport quattro GrpB | H/B | 29:08.62 | +1:49.69 +30.94 | 97.0 +2.33 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Audi quattro A2 GrpB | H/B | 29:15.35 | +1:56.42 +6.73 | 96.6 +2.47 |
7. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MASARYK Vladimír Audi Sport quattro GrpB | H/B | 29:16.54 | +1:57.61 +1.19 | 96.5 +2.50 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BLAZEK Petr Audi Sport quattro GrpB | H/B | 29:23.66 | +2:04.73 +7.12 | 96.1 +2.65 |
9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 29:42.47 | +2:23.54 +18.80 | 95.1 +3.05 |
10. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JOHN Tomas Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 29:46.62 | +2:27.69 +4.15 | 94.9 +3.14 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANZELKA Jakub Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 29:59.26 | +2:40.33 +12.64 | 94.2 +3.40 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LABUDEK Michal Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 30:18.22 | +2:59.29 +18.96 | 93.3 +3.81 |
13. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LAMAS Cristian Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 30:38.35 | +3:19.42 +20.13 | 92.2 +4.23 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAULAT Stepan Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 30:52.30 | +3:33.37 +13.95 | 91.5 +4.53 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRAS Marek Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 31:18.18 | +3:59.25 +25.88 | 90.3 +5.08 |
16. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SNAJDER Michael Audi quattro Grp4 | H/4 | 31:31.19 00:20.00 | +4:12.26 +13.01 | 89.7 +5.36 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Daniel Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 31:32.43 | +4:13.50 +1.24 | 89.6 +5.38 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VECERA Lukas Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 31:58.45 | +4:39.52 +26.02 | 88.4 +5.93 |
19. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Michael Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 31:58.60 | +4:39.67 +0.15 | 88.4 +5.94 |
20. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL Daniel Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 32:00.29 | +4:41.36 +1.69 | 88.3 +5.97 |
21. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Michal Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 32:09.84 | +4:50.91 +9.55 | 87.9 +6.18 |
22. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 32:11.56 | +4:52.63 +1.72 | 87.8 +6.21 |
23. | +2 | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | BORGACCINO Igor Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 32:21.22 | +5:02.29 +9.66 | 87.3 +6.42 |
24. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GORCZYCA Jan Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 32:24.77 | +5:05.83 +3.55 | 87.2 +6.49 |
25. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZKUTA Mateusz Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 32:42.21 | +5:23.27 +17.44 | 86.4 +6.86 |
26. | +6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRAZDIL Tomas Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 32:43.37 | +5:24.44 +1.15 | 86.4 +6.89 |
27. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tom Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 32:49.15 | +5:30.22 +5.78 | 86.1 +7.01 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 32:53.98 | +5:35.05 +4.83 | 85.9 +7.11 |
29. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRADIL David Lada VFTS GrpB | H/B | 33:02.00 | +5:43.07 +8.02 | 85.5 +7.28 |
30. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPERGL Martin Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 33:11.23 | +5:52.30 +9.23 | 85.2 +7.48 |
31. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JUNG Jakub Lada VFTS GrpB | H/B | 33:35.23 | +6:16.30 +24.00 | 84.1 +7.99 |
32. | -24 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Audi Sport quattro GrpB | H/B | 33:53.57 05:00.00 | +6:34.64 +18.34 | 83.4 +8.38 |
33. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Zdenek Lada VFTS GrpB | H/B | 34:52.79 00:40.00 | +7:33.86 +59.22 | 81.0 +9.64 |
34. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 35:22.63 | +8:03.70 +29.84 | 79.9 +10.27 |
35. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAREK Petr Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 35:31.53 | +8:12.60 +8.90 | 79.5 +10.46 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 35:34.29 | +8:15.36 +2.76 | 79.4 +10.52 |
37. | -8 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FAFRAK Lukas Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 37:18.32 05:00.00 | +9:59.39 +1:44.03 | 75.8 +12.73 |
38. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BRODZICKI Jakub Audi Sport quattro GrpB | H/B | 37:26.96 10:00.00 | +10:08.04 +8.65 | 75.5 +12.91 |
39. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KADLCIK Adam Audi quattro Grp4 | H/4 | 37:54.29 | +10:35.36 +27.32 | 74.6 +13.49 |
40. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MOSLER Matej Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 39:50.42 05:00.00 | +12:31.49 +1:56.13 | 70.9 +15.96 |
41. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Jakub Fiat 126 Grp2 | H/2 | 40:17.17 | +12:58.24 +26.75 | 70.1 +16.52 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCIAN Dominik Skoda 130 LR GrpB | H/B | 41:06.04 05:00.00 | +13:47.11 +48.87 | 68.8 +17.56 |
43. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REZNICEK Milda Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 41:12.63 05:10.00 | +13:53.70 +6.59 | 68.6 +17.70 |
44. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 42:43.44 15:00.00 | +15:24.52 +1:30.82 | 66.1 +19.63 |
45. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ULIK Marek Skoda 130 LR GrpB | H/B | 43:00.23 10:00.00 | +15:41.30 +16.78 | 65.7 +19.99 |
46. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFBAUER Jakub Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 43:11.78 10:10.00 | +15:52.85 +11.55 | 65.4 +20.23 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Skoda 130 LR GrpB | H/B | 44:46.58 15:00.00 | +17:27.65 +1:34.80 | 63.1 +22.24 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLADIK Stanislav Audi quattro Grp4 | H/4 | 46:03.94 15:00.00 | +18:45.01 +1:17.36 | 61.3 +23.89 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Skoda 130 LR GrpB | H/B | 46:15.18 15:00.00 | +18:56.25 +11.24 | 61.1 +24.12 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERVENKA Filip Audi Sport quattro GrpB | H/B | 48:31.55 20:10.00 | +21:12.61 +2:16.37 | 58.2 +27.02 |
51. | ![Po předchozí RZ: 51. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Jakub Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 50:24.75 20:00.00 | +23:05.82 +1:53.20 | 56.1 +29.42 |
52. | ![Po předchozí RZ: 52. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULSKI Jakub Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 51:20.59 20:00.00 | +24:01.66 +55.84 | 55.0 +30.61 |
53. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis Toyota Celica TCT (TA64) GrpB | H/B | 52:28.50 25:00.00 | +25:09.57 +1:07.91 | 53.9 +32.05 |
54. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKLENARIK Michal Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 52:59.68 20:00.00 | +25:40.75 +31.18 | 53.3 +32.71 |
55. | ![Po předchozí RZ: 55. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORAVEK Jan Skoda 130 LR GrpB | H/B | 53:32.31 25:00.00 | +26:13.38 +32.63 | 52.8 +33.41 |
56. | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLOJHAR Otas Audi Sport quattro GrpB | H/B | 57:06.67 30:00.00 | +29:47.74 +3:34.36 | 49.5 +37.96 |
57. | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DAVID Frantisek Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 57:17.51 30:00.00 | +29:58.58 +10.84 | 49.3 +38.19 |
58. | ![Po předchozí RZ: 58. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 59:23.04 30:00.00 | +32:04.11 +2:05.53 | 47.6 +40.85 |
59. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHRASCINA Mariusz Audi Sport quattro GrpB | H/B | 62:03.07 35:00.00 | +34:44.14 +2:40.03 | 45.5 +44.25 |
60. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KAJZAR Slawomir Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 62:24.14 30:00.00 | +35:05.21 +21.07 | 45.3 +44.70 |
61. | ![Po předchozí RZ: 61. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ONDRA Jaroslav Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 64:23.04 35:00.00 | +37:04.11 +1:58.90 | 43.9 +47.22 |
= | ![Po předchozí RZ: 61. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STERBA Rudolf Ford Escort Mk II RS Grp4 | H/4 | 64:23.04 35:00.00 | +37:04.11 +0.00 | 43.9 +47.22 |